آوای جنوب

نگاه ویژه مدیران نفت گچساران به سلامت کارکنان بام نفت ایران

آوای جنوب از افتتاح جاده سلامت نفت در گچساران و نگاه ویژه مدیران این شهرستان به سلامت کارکنان بام نفتی ایران گزارش می‌دهد.

آوای جنوب از افتتاح جاده سلامت نفت در گچساران و نگاه ویژه مدیران این شهرستان به سلامت کارکنان بام نفتی ایران گزارش می‌دهد.

به گزارش آوای جنوب؛شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران به عنوان دومین تولید کننده نفت یکی از شرکت‌های بزرگ نفتی زیر مجموعه مناطق نفتخیز جنوب به شمار می‌رود .

بر اساس این گزارش، این شرکت با تولید حدود ۶۳۰ هزار بشکه نفت در روز سهم ویژه‌ای در تولید نفت صادراتی کشور بر عهده دارد .

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران یکی از شرکت‌هایی است که تاسیسات آن در گستره جغرافیایی چهار استان خوزستان ،کهکیلویه وبویر احمد،بوشهر وفارس قرار گرفته است .

وجود تاسیسات این شرکت در نقاط صعب‌العبور از یک سو و سختی کار از سویی دیگر در کنار مخاطرات آن هیچ‌گاه موجب نشده است این شرکت از مسوولیت اجتماعی خود غافل شود .

وجود ۱۸ تیم ورزشی در لیگ‌های برتر و قهرمانانی از این خطه که در سطح اول ورزش کشور درخشیده‌اند خود نشان از نگاه ویژه مجموعه مدیران صنعت نفت گچساران به ورزش‌های قهرمانی است .

در کنار این مسوولیت اجتماعی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با داشتن ۷ هزار پرسنل در تاسیسات و ستاد باید نگاه ویژه‌ای به کارکنان و خانواده‌های خود نیز در بحث ورزش همگانی داشته باشد چرا که وجود همین کارکنان است که می‌توانند در سلامت کامل چرخ اقتصادی این کشور را بچرخانند .

به گزارش خبرنگار ما روز گذشته شاهد افتتاح جاده سلامت نفت در گچساران بودیم که مورد استقبال باشکوه خانواده‌ها قرار گرفت به طوری که مدیرعامل این شرکت مهندس هوشنگ صیدالی نیز در سخنان خود بیان کرد: قبل از هر چیز باید بگویم وسعت دید ما کم بود چرا که باید با جرات بگویم با این استقبال بی‌نظیر در مقابل شما تسلیم هستیم .

وی ادامه داد: حضور شما موجب خواهد شد که تلاش مجموعه نفت در راستای ورزش همگانی دوصد چندان شود و این قول را به شما خانواده‌ها می‌دهیم از این پس برنامه‌های ویژه‌ای به جهت ورزش‌های همگانی انجام خواهیم داد .

صیدالی با تقدیر و تشکر از همکاری اداره راه و شهرسازی شهرستان گچساران،اداره حقوقی شرکت،هییت مدیره ،مدیریت خدمات و منابع انسانی و زیر مجموعه آنها و مجموعه مدیران و نیروهایی که در احداث این جاده تلاش کردند گفت: از آنجا که سلامت یکی از زیر بناهای اصلی برای توفیق شخصی و توسعه و بالندگی در سطح کشور است وظیفه ما به عنوان مسوول سخت‌تر می‌شود .

مدیرعامل دومین تولید کننده نفت در جنوب کشور تصریح کرد: از این رو وظیفه داریم که در خصوص سلامتی پرسنل خود اقدامات لازم را انجام دهیم و در جمع شما خانوده‌ها اعلام می‌کنیم آمادگی دریافت یشنهادات شما را در راستای سلامتی کارکنان داریم .

وی با بیان اینکه امروز رویکرد ویژه‌ای در مدیریت منابع انسانی به ورزش همگانی و سلامت کارکنان و خانواده‌های آنها شده است افزود: مجموعه نفت ضمن حمایت از ورزش قهرمانی نگاه ویژه ‎‌ای به ورزش همگانی خواهد داشت .

در ادامه مدیر خدمات شرکت بهره‌برداری نفت وگاز گچساران که نقش بسزایی در احداث این جاده سلامت داشت، اظهار کرد: برای اولین بار در نفت امروز شاهدتحول بزرگ در شهرستان گچساران هستیم .

علی کردلو با اشاره به مهار آتش رگ سفید توسط نیروهای عملیاتی شرکت نفت عنوان کرد: آنروز تلاش درمهارآتش رگ سفید بود و امروزکوشش برای نشاط وآسایش و مهاربیماری ها توسط خادمان شما در نفت .

وی با بیان اینکه به لطف خداوندوهمت مدیران و تلاش همه همکاران، شما امروز شاهد تحول هستیم ، گفت: بی شک اگر حمایت‌ها نبود این کار برای اولین بار در مناطق نفت خیز اتفاق نمی‌افتاد .

کردلو ادامه داد: با توجه به گزارش بهداشت درمان و وضعیت کارکنان این شرکت درصدد شدیم تا با احداث جاده سلامت و ادامه آن در بحث سلامت ونشاط همکاران وخانواده های محترمشان خدمتی در شان این بزرگواران ارائه دهیم .

وی با تقدیر و تشکر از حمایت‌های مدیر عامل شرکت نفت تصریح کرد: در این جا لازم می‌دانم از تمامی مجموعه کارکنان نفت در ادارات مختلف که در این مدت در راه‌اندازی این جاده تلاش کردند تقدیر و تشکر نمایم .

مدیر خدمات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با بیان اینکه درخصوص مسولیتهای اجتماعی استفاده از این مجموعه برای عموم آزاداست، خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک و با همکاری مدیریت منابع انسانی و حمایت‌های بی‌دریغ هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران این مکان به تجهیزات بدنسازی، پیست دوچرخه سواری و نصب آلاچیق، روشنایی، نصب فواره‌های آبی و سرویس بهداشتی، چمن مصنوعی و تنیس خاکی مجهز خواهد شد .

در ادامه مهندس فرهاد جعفری مدیر منابع انسانی نفت و گاز گچساران در جمع شرکت‌کنندگان در این مراسم اظهار کرد: مدیریت منابع انسانی نفت و گاز گچساران به عنوان متولی ورزش در این شرکت در طی ماه‌های گذشته برنامه‌هایی کوتاه مدت، دو ساله، سه ساله و پنج ساله‌ای را در دستور کار خود قرار داده است .

وی ادامه داد: سلامت کارکنان و خانواده‌های آنها از اهم واجبات مجموعه مدیران در صنعت است و از این رو نگاه سازمان به سلامت کارکنان و خانواده‌های آنها در اولویت قرار دارد .

جعفری با بیان اینکه ورزش های همگانی راهی مناسب و سریع برای ایجاد فعالیت‌های ورزشی عمومی در بین خانواده‌ها است، خاطرنشان کرد: از منظر ورزش و آموزش می‌توان به سلامت کارکنان و خانواده‌های آنها که بی‌شک سلامت سازمان را به همراه دارد کمک کرد .

مدیر منابع انسانی افزود: جاده سلامت و تندرستی یکی از مهمترین برنامه‌های تعریف شده در سند تعالی این شرکت است .

بر اساس این گزارش، این جاده به طول یک هزار و ۶۰۰متر احداث شده است که در راستای احداث این جاده ۸ هزارمتر مربع آسفالت با ضخامت ۵سانتی متر تسطیح و خاکریزی و شن ریزی به میزان ۱۱هزار متر مربع با نصب ۲هزارمتر طول فنس به ارتفاع بیش از دومتر، ۵هزارمتر خط کشی با عرض۱۲ سانتی متر و با نصب ۸تابلو با شعارهای گوناگون در جهت ارتقاء سلامت جسمی، روحی و روانی کارکنان و خانواده‌ها و مردم از سوی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران احداث شد.

گزارش : سمیرا نصاری

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president