آوای جنوب

فرماندارگچساران:

لزوم تعامل بازاریان دوگنبدان برای تسریع در ساماندهی بافت فرسوده خیابان بلادیان

فرماندارفرماندار گچساران بر لزوم تعامل بازاریان دوگنبدان برای تسریع در ساماندهی بافت فرسوده خیابان بلادیان تأکید کرد.

آوای جنوب؛

عصر امروز با حضور فرماندار این شهرستان، شهردار دوگنبدان و مدیران دستگاهای اجرایی این شهرستان نشست تصمیم‌گیری بافت فرسوده خیابان بلادیان دوگنبدان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

عبدالرحیم رحیمی با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی برای اجرا کردن طرح‌های خود باید با برنامه‌ریزی کامل وارد عملیات در خیابان بلادیان شوند، گفت: باید مدیران برای اجرایی کردن طرح‌ها اطلاعات کافی در این زمینه داشته باشند و طرح‌های پیشنهادی را ارائه دهند و با همفکری دیگر مشاوران این طرح اجرا شود.

وی افزود: به دلیل اینکه خیابان بلادیان جز بافت فرسوده شهر است باید ساماندهی خیابان بلادیان فاز به فاز انجام شود و بعد از تکمیل فاز اول به سراغ فاز بعدی برویم.

فرماندار گچساران خواستار تعامل و همکاری اصناف برای اجرای کردن طرح بهسازی خیابان بلادیان شد و افزود: در تاریخ مشخصی دستگاه‌های اجرایی نامه مکتوبی به بازاریان تحویل بدهند تا از این طریق بازاریان و اصناف به وظایف خود متعهد شود و هر چه سریعتر خیابان بلادیان ساماندهی شود.

وی اذعان داشت: ارائه طرح پیشنهادی دستگاه‌های خدمات‌رسان بر روی نقشه «یو‌.تی‌.ام» برآورد ریالی و زمانبندی مشخص برای اجرای طرح بهسازی خیابان بلادیان از مهم‌ترین مصوبات این نشست است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president