آوای جنوب

اهتمام شهرداری گچساران برای تجهیز واحد آتش‌نشانی به ادوات و خودروهای جدید

شهردارشهردار گچساران از اهتمام شهرداری گچساران برای تجهیز واحد آتش‌نشانی به ادوات و خودروهای جدید خبر داد.

آوای جنوب؛

اردلان زینل‌زاده امروز در گفت‌وگو با آوای جنوب در گچساران اظهار داشت: در سال‌های اخیر یکی از مشکلات شهرداری گچساران فرسوده بودن ماشین‌آلات آتش‌نشانی در مواقع امداد و مهار آتش‌سوزی بوده است.

شهردار گچساران با بیان این‌که دستگاه‌های آتش‌نشانی شهرداری عملا از رده خارج هستند، افزود: در سال‌های گذشته دو دستگاه خودروی آتش‌نشانی خریداری شده ولی با توجه به اینکه این دستگاه‌ها کوچک هستند و حجم مخزن آبی آنها کم است متاسفانه در آتش سوزی‌های بزرگ جوابگوی عملیات مهار آتش نیستند.

زینل‌زاده اظهار داشت: بر اساس اطلاعیه‌ای که وزارت کشور در هفته‌های اخیر اعلام کرده یک دستگاه ماشین آتش‌نشانی برای شهرداری دوگنبدان در نظر گرفته شده که امیدواریم تا پایان فصل تابستان این دستگاه آتش‌نشان وارد شهرستان شود تا بتوانیم گام کوچکی در ارتباط با تجهیز آتش‌نشانی شهرداری برداریم.

وی افزود: با توجه به اینکه جلسه‌ای نیز با حضور نماینده شهرستان گچساران در تهران به منظور پیشگیری از سوانح و آتش‌سوزی‌ها در این زمینه برگزار شده و مشکلات آتش‌نشانی گچساران به وزارت کشور نیز منتقل شده، تصریح کرد: تمام سعی و تلاش مجموعه شهرداری دوگنبدان تجهیز دستگاه‌های آتش‌نشانی برای خدمت به مردم شهرستان است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. یک فرهنگی گفت:

    *به نام یکتای بی همتا*
    هفدهم مرداد سالروز شهادت خبرنگار شهید محمودصارمی وروز خبرنگارگرامی باد .عرض خداقوت وتبریک خدمت تمامی زحمت کشان اصحاب رسانه،مطبوعات وخبرنگاران استان .
    رضا خردمند
    معاون فرهنگی مطبوعاتی اداره کل فرهنگ وارشاد
    اسلامی استان

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president