آوای جنوب

حسین الله‌کرم : طرح غرب این است که در سال ۹۵ فتنه ۸۸ را تکرار کند

حسین الله کرم گفت: طرح غرب این است که در سال ۹۵ در ایران فتنه ۸۸ را تکرار کند.

آوای جنوب؛

حسین الله کرم در بیست و نهمین سالروز شهادت سردار اسماعیل لشکری فرمانده گردان عمار لشکر ۲۷ حضرت محمد رسول الله که عصر امروز (جمعه) در حسینیه حضرت فاطمه زهرا برگزار شد با اشاره به اینکه به فرموده مقام معظم رهبری امروز جنگ ما جنگ احزاب است خاطرنشان کرد: امروز در جنگ احزاب باید راه شهدا را برویم که هروقت اسلام به تنگنا می افتاد با جان‌شان به میدان می آمدند.

این فعال سیاسی با بیان اینکه یکی از اضلاع جنگ امروز جریان فتنه است، توضیح داد: طرح غرب راه اندازی فتنه در سال ۹۵ است یعنی می‌خواهد تعهدات خود در قبال ایران را عملی نکند تا توده مردم را علیه انقلاب بشوراند تا در نتیجه آن در انتخابات شرکت نکرده و فتنه ۸۸ تکرار شود.

وی با اشاره به اینکه غرب خواهان دو قطبی شدن انتخابات در ایران است گفت: می خواهند انتخابات دو قطبی شود تا با پیروزی یک قطب توسط قطب دیگر فتنه راه بیندازند و در واقع انتخابات بهانه ای است تا فتنه ۹۵ را راه اندازی کنند.

الله کرم با اشاره به اینکه هدف نهایی غرب انقلاب و تغییر دادن سیرت قانون اساسی و انقلاب گفت: اگر غفلت کنیم جریان اشرافی گری، عدالت خواهی را نابود خواهد کرد و ولایت دیکتاتوری جای ولایتگری ما می شود و موضوع ضد استکباری به نوکر استکباری تبدیل می شود.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از اضلاع جنگ امروز جریان نفوذ است و ضلع دیگر این جنگ داعش است گفت: امروز داعش از سوی آمریکایی ها اقدامات تخریبی علیه اسلام و مسلمین انجام می‌دهد و دشمن اول جنگ امروز یعنی آمریکا و رژیم صهیونیستی داعش را تشکیل داده‌اند و می خواهند که داعش جای صدام را گرفته و از آن‌جا به ما حمله کند.

الله کرم با اشاره به نقش نسل های انقلاب تا به امروز در ادامه مسیر انقلاب و اسلام گفت: نسل چهارم باید بداند که تا سال ۲۰۲۵ اسراییل باید نابود شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه شهدا راه ساختارسازی را در جامعه به ما نشان دادند گفت: در جامعه باید ساختارسازی کنیم چرا که یک نفر به تنهایی وقتی ارزش دارد که بتواند جریان سازی کند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president