آوای جنوب

شهردار یاسوج: رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد نباید چوب لای چرخ توسعه استان بگذارند

شهردارشهردار یاسوج گفت: رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد نباید چوب لای چرخ توسعه استان بگذارند.

آوای جنوب؛

محمدعلی جاوید در نشست صبحانه کاری صبح امروز با اصحاب رسانه با گرامیداشت سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار گفت: در دنیای کنونی بحث رسانه و اطلاع‌رسانی از جایگاه والایی برخوردار است و در کشورهای توسعه یافته بر مقوله اطلاع‌رسانی سرمایه‌گذاری ویژه‌ای شده است.

شهردار یاسوج با اشاره به اینکه خوشبختانه افراد تحصیلکرده‌ای در حوزه کار خبری وارد شده‌اند، گفت: امانت‌داری، تعهد و تخصص سه رکن اساسی کار خبری است که در برخی از رسانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد این سه رکن رسالت کار خبری رعایت می‌شود و در برخی دیگر از رسانه‌ها رعایت نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ توسعه یافتگی و دیگر شاخص‌ها از رتبه پایینی در کشور برخودار است، افزود: باید فضای مطبوعاتی استان به فضای سالمی تبدیل شود و اگر در توسعه و دیگر شاخص‌ها رتبه آخر شدیم نباید در روشنگری و آگاهی بخشی به فعالیت‌ها بی‌توجه باشیم و چوب لای چرخ توسعه و پیشرفت استان بگذاریم.

این مسؤول با بیان اینکه امسال آخرین سال کاری شورای و شهردار است، گفت: شهرداری از نقدهای سازنده که منجر به توسعه و پیشرفت شود استقبال می‌کند.

جاوید بیان کرد: همه درآمد شهرداری از محل عوارضی است که از مردم اخذ می‌شود لذا اگر رسانه‌های ما این کار قانونی را غیرقانونی قلمداد کنند و در این راستان قلم بزنند شهرداری در پرداخت به حق مطالبات خود که صرف امور عمرانی می‌شود با مشکل مواجه خواهد شد.

شهردار یاسوج گفت: شهرداری از هر فرصتی برای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری استفاده کرده که خارج از هرگونه بذل‌گویی شهرداری در تحقق شعار سال رتبه یک تا سوم را از آن خود کرده است.

وی در ادامه اظهارات خود تصریح کرد: قریب ۵۰ هکتار پارک از منابع داخلی شهرداری احداث شده که بیش از ۶۰ تا ۷۰ درصد عملیات اجرایی این پارک‌ها در سال ۹۵ اجرا شده که با اجرای این پارک‌ها استان تا ۱۰ سال آینده مشکلی در خصوص فضای پارک ها نخواهیم کرد.

این مسؤول کرد: این پارک‌ها در شهریور ماه جاری افتتاح و در اختیار مردم قرار می‌گیرد، ضمن اینکه پارک چشمه نباتی استان که در گذشته فضای مناسبی نداشت در حال حاضر به یکی از بهترین پارک‌های استان تبدیل شده است.

جاوید اضافه کرد: در پارک ولایت یک‌هزار واحد پارک ایجاد شده و سکوهای‌نشیمن و فضاهای ورزشی و تفریحی دیده شده است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. ابراهیم گفت:

    جناب شهردار کدام توسعه .میگویند یک مورچه را داشت آب می برد فریاد میزد تمام دنیا را آب برده. خیال میکنید اگر دوتا پارک ساخته شد دیگه تمام مشکلات مردم حل شده.جناب شهردار پارک گردی دل میخواهد،اعصاب راحت میخواهد،روان سالم میخواهد، وقتی پنج تا بچه فوق‌لیسانس بیکار توی خانه داشته باشی وتوی مملکتی زندگی میکنی که مسولین آن همدیگر رامتهم به دزدی میکنند وخودت هم مطمعن باشی که هردو گروه آنها دزدی میکنند وبی عدالتی بین مدیران وفادار دل پارک نیست

  2. ابراهیم گفت:

    ل

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president