آوای جنوب

مهدی پاشازاده : قطعا استقلال با منصوریان موفق خواهد شد/آرامش راه موفقیت استقلال است

پاشازادهپیشکسوت فوتبال استقلال تهران گفت : در فوتبال نباید به آمارها تکیه کرد چرا که با یک برد تیم استقلال خیلی چیزها تغییر خواهد کرد.

آوای جنوب / علی مراد کاظم پور

مهدی پاشازاده مدافع سابق استقلال تهران و بازیکن ستارگان جهان در گفتگو با آوای جنوب در گچساران در خصوص نتایج به دست آمده تیم استقلال تهران اظهار داشت : هر چند تا الان دو بازی بیشتر انجام نشده اما هوداران استقلال تهران از منصوریان انتظار دارند.
پاشازاده در پاسخ به آوای جنوب که گفته می شود بر اساس آمارها استقلال فصل را خوب شروع نکرده است تصریح کرد : در فوتبال نباید به آمارها تکیه کرد چرا که با یک برد تیم استقلال خیلی چیزها تغییر خواهد کرد .

وی با بیان اینکه من با استقلال زندگی می کنم ؛ لحظه به لحظه ؛ دقیقه به دقیقه و هرگز نمی توانم برای لحظه ای استقلال را فراموش کنم گفت : من با بردهای استقلال خوشحال می شوم و با باخت هایش ناراحت ؛ هنوز همان حس زمان بازیگری ام را دارم ؛ گاها پیش آمده با مدافعانش بلند می شوم تا سر را بزنم ؛ هر زمان که بازی را می بینم مثل دوران بازیگری خودم هیجانی می شوم.
پاشازاده در پاسخ به این سوال که در صورتی که منصوریان در ادامه راه موفق نشود حاضر هستید سرمربی گری استقلال را قبول کنید تاکید کرد : امیدوارم چنین اتفاقی برای علی و استقلال روی ندهد آنها قطعا در ادامه راه موفق خواهند شد.
مدافع سابق و سرشناس فوتبال ایران در خصوص سرمربی گری اش در استقلال تهران بیان کرد : بالاخره یکروز این اتفاق خواهد افتاد و من بر روی نیمکت استقلال به عنوان سرمربی تیمی که هر لحظه با او زندگی کرده ام خواهم نشست هر چند مهمتر از همه این است که استقلال بالای لیگ باشد.

پاشازاده با توصیه به دوستداران واقعی استقلال خاطر نشان کرد : این وظیفه ما پیشکسوتان و هواداران است که از استقلال و منصوریان حمایت کنیم تا منصوریان با آرامش به کارش ادامه دهد و بسیار امیدوار هستیم که استقلال با منصوریان موفق خواهد شد.
وی در پایان در خصوص تغییرات هییت مدیره و استعفای مدیرعامل استقلال نیز بیان کرد : متاسفانه در این وضعیت تغییرات صورت گرفته اما امیدوارم بر مجموعه تیمی تاثیر نداشته باشد تا آنها در آرامش به کارشان ادامه دهند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president