آوای جنوب

مژده به دختران و بانوان گچسارانی / استعدادیابی فوتبال بانوان آغاز شد

حسینی فوتبالنایب رئیس هیئت فوتبال گچساران با اشاره به اینکه بانوان گچسارانی ثابت کرده اند که در سطح اول ورزش کشور قابلیت های فراوانی دارند، گفت: استعدادیابی فوتبال بانوان در بین دختران گچسارانی انجام می‌شود.

آوای جنوب؛

سید زهره حسینی در گفت‌وگو با آوای جنوب در گچساران، اظهار داشت: توجه و توسعه فوتبال بانوان در گچساران در برنامه کاری رئیس هیئت فوتبال این شهرستان قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه گچساران در بخش فوتبال بانوان استعدادها و توانایی‌هایی دارد، افزود: شناسایی استعدادها و توانایی‌های گچساران در حوزه فوتبال بانوان و هدایت صحیح استعدادها در اولویت‌های کاری هییت فوتبال شهرستان قرار دارد.

حسینی با اشاره به اینکه اگر به فوتبال پایه بانوان توجه لازم صورت گیرد، می‌توان در آینده شاهد فوتبال و فوتسال موفق بانوان دختران گچسارانی در کشور باشیم، گفت: سعی می‌کنیم فوتسال و فوتبال را از سنین پایین در گچساران شروع کنیم و با شناسایی استعدادهای این ورزش در بین دختران مستعد شهرمان، بهترین‌ها را برای حضور در مسابقات انتخاب نماییم.

نایب رئیس هیئت فوتبال با بیان اینکه در روزهای گذشته مسابقات چهارجانبه بانوان گچسارانی با قهرمانی تیم کوثر با پایان رسید خاطرنشان کرد: در حال حاضر کار استعدادیابی فوتبال بانوان در رده نونهالان و نوجوانان در این شهرستان در دست اجرا بوده و این استعدادیابی با نظر رئیس هییت فوتبال شهرستان ادامه دارد.

حسینی با اشاره به برگزاری فستیوال انتخابی و استعداد یابی جهت شرکت در تست زیر ۱۳ سال بانوان در مرکز استان، از کلیه بانوان علاقمند به فوتبال دعوت کرد جهت انجام تست به محل تمرینات تیم فوتسال بانوان گچساران مراجعه کنند.
زهره حسینی در پایان گفت : روز چهارشنبه ۱۳مرداد ۹۵ راس ساعت ۹صبح در محل سالن پد خندق گچساران تست گیری از دختران علاقمند گچسارانی انجام می شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president