آوای جنوب

بازمانده حادثه ” منا ” از سپاه گچساران رفت/سربازی دیگر از سربازان سید علی فرمانده سپاه گچساران شد+تصاویر

مراسم تکریم و معارفه فرماندهان قدیم و جدید سپاه ناحیه گچساران با حضور فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه فرماندهان قدیم و جدید سپاه ناحیه گچساران با حضور فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد.

آوای جنوب؛

آئین تکریم و معارفه فرمانده قدیم و جدید سپاه ناحیه گچساران با حضور فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، جمعی از مسئولان محلی ،بسیجیان و خانواده معظم شهداء در محل نمازخانه سپاه ناحیه این شهرستان برگزار شد.

در این آئین از خدمات سرهنگ جهانگیر انصاری فرمانده سابق سپاه ناحیه گچساران تقدیر و سرهنگ علی اصغر نورایی‌اصل به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه این شهرستان معرفی شد.

گفتنی است سرهنگ جهانگیر انصاری به‌عنوان جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد منصوب و معرفی شده است.

سرداربوعلی
سردار بوعلی : سپاه پاسداران حافظ انقلاب اسلامی

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این آئین اظهار داشت: سپاه، پاسدار انقلاب اسلامی بوده و ماهیت اصلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دین‌داری است.

سردار یدالله بوعلی با اشاره به اینکه هر وقت پاسداری مبنایش حفظ دین باشد، به طور قطع در رفتارش تغییری ایجاد نمی‌شود، گفت: در پاسداری از انقلاب اسلامی نباید از چارچوب‌ها و ارزش‌ها خارج شد.

وی با تأکید بر اینکه حفظ ارزش‌های دینی در سپاه اولویت اصلی فرمانده سپاه است، عنوان کرد: از خدمات سرهنگ انصاری تقدیر و تشکر می‌کنیم و وی در خط امام و رهبری است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سرهنگ انصاری ارادت خود را به امام(ره) و رهبری نشان داده‌اند، افزود: مردم و مسئولان شهرستان از عملکرد وی راضی بوده‌اند.

بوعلی گفت: برای جانشینی سپاه فتح استان سرهنگ انصاری را انتخاب و منصوب کردیم، البته گزینه‌های دیگری هم بودند ولی در نهایت وی به عنوان جانشین سپاه فتح استان انتخاب شد.
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ما به عنوان طلایه‌داران مکتب شیعه باید با انقلابی بودن، با فدا شدن خود در راه دین و انقلاب انقلابی بودن خود را نشان دهیم، زیرا این مسأله رمز ماندگاری دین و مذهب ماست.

بوعلی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص انقلابی بودن گفت: اگر قرار بر انقلابی ماندن باشد باید چارچوب تعریف شده توسط مقام معظم رهبری را مد نظر داشته و به آن عمل کنیم.

وی با بیان اینکه برداشت مردم از یک فرمانده سپاه باید پاسدار دین و انقلاب باشد، افزود: اگر یک فرمانده غرق در مظاهر و مسائل تشریفاتی، تشکیلاتی و سازمانی شود از مسیر انقلاب و دین خارج شده و انحراف پیدا کرده است.

بوعلی حفظ جنبه دینی را از اولویت‌های انجام وظیفه یک فرمانده در سپاه عنوان کرد و افزود: در رأس این مهم توجه به قرآن و نماز نیز باید در اولویت قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: سرهنگ نورایی‌اصل فرمانده جدید سپاه گچساران انسانی مومن، انقلابی و دارای روحیه‌ای پاسداری است.

امام جمعه گچساران : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دارای یک ایدئولوژی قوی نفوذناپذیر است

امام جمعه گچساران نیز در این آئین اظهار داشت: سپاه مجموعه‌ای بسیار تأثیرگذار در کشور و مسئول حراست از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن بوده است.

حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران یک حکومت اسلامی واقعی و حقیقی است، افزود: جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر قرآن کریم و عترت و راه نجات بشر از ذلت و خواری و انحراف است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان تاکنون از شیوه‌های مختلف برای ضربه زدن به ایران اسلامی استفاده کرده‌اند، گفت: دشمن همه راه‌های سقوط نظام جمهوری اسلامی ایران را امتحان کرده ولی الحمدالله شکست خورده است.

امام جمعه گچساران با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دارای یک ایدئولوژی قوی نفوذناپذیر است، افزود: دشمن مطالعه کرده است که چرا نظام ما با همه دشمنی‌ها شکست نمی‌خورد.

حجازی تصریح کرد: بعضی از ما‌ کم اطلاع بوده و کم توجه داریم و احساس خطر نمی‌کنیم.

وی گفت: انقلابیون در کشورهای مختلف وقتی با شخصیت‌ها و به ویژه علمای ما دیدار می‌کنند می‌گویند ما در سایه اقتدار شما داریم نفس می‌کشیم ولی ما در درون کشور خود قدر خودمان را نمی‌دانیم.

امام جمعه گچساران تأکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای اینکه در دوران هشت سال دفاع مقدس بدرخشد و برای مبارزه با تروریسم و ایجاد امنیت و حراست از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن تشکیل شده است.

وی با تأکید بر اینکه باید اقدامی جهادی انجام شود، خاطرنشان کرد: در خطبه‌های نماز جمعه هفته قبل گفتم لازم است یک انقلاب فرهنگی در کشور ایجاد شود تا هم مسئولان از خواب غفلت بیدار شوند و هم جوانان نجات یابند.

فرماندارگچساران :سپاه پاسداران به عنوان سدی در برابر زیاده خواهی دشمنان می باشد/افزایش قدرت نظامی سپاه باعث اقتدار ایران اسلامی شده است

عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران در این مراسم ضمن تشکر اززحمات ، تعامل و همکاری سرهنگ انصاری با مسئولین شهرستانی اظهار کرد: با تمام غرور می‌گویم؛ در دوران مسئولیت سه ساله سرهنگ جهانگیر انصاری به عنوان فرمانده ناحیه بسیج مقاومت گچساران یکی از بهترین شوراهای تأمین در میان شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد شورای تأمین گچساران بود.

وی افزود: در طول دوران بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی دوران طلایی سپاه گچساران در دوران خدمت سرهنگ انصاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان ر‌قم خورده است.

فرماندار گچساران در ادامه با اشاره به جایگاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: ارزش اهمیت سپاه همان قدر که امام راحل با آن همه بزرگی و تقوا فرمودند ای کاش من یک پاسدار بودم.

رحیمی با بیان اینکه امروز سپاه پاسداران سدی بزرگ در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمنان تبدیل شده است، گفت: امروز قدرت و پیشرفت‌های نظامی کشور به ویژه افزایش قدرت نظامی سپاه پاسداران اقتدار ایران اسلامی را افزایش داده است..

رحیمی ضمن آرزوی موفقیت برای فرمانده سابق سپاه ناحیه گچساران عنوان کرد: امیدواریم همه مسؤولان در هر پس منصبی قرار می‌گیرند در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت به مردم گام بردارند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. گچساران گفت:

    حیف شدسرهنگـ انصاری رفت .

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president