آوای جنوب

تاجگردون:اعتبارات مورد نیاز اجلاسیه ملی شهدای استان را پیگیری می کنم

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت:هرگونه پیگیری در خصوص اعتبارات مورد نیاز برگزاری کنگره بزرگ سرداران و امیران کهگیلویه وبویراحمد را از مرکز انجام خواهم داد.

آوای جنوب؛

صبح امروز نشست مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی با فرمانده سپاه فتح استان و مسئول کنگره شهداء با دستور جلسه برگزاری هرچه باشکوهتر اجلاسیه بزرگ امیران، سرداران و شهداء استان برگزار شد.

غلامرضا تاجگردون در حاشیه نشست مشترک نمایندگان استان با فرمانده سپاه فتح با دستور جلسه برگزاری کنگره شهدای استان گفت: هرگونه پیگیری در خصوص اعتبارات مورد نیاز این کنگره را از مرکز انجام خواهم داد.

به جد پیگیری خواهم کرد

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا پیگیر دو میلیارد تومان اعتباری که رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور برای برگزاتری اجلاسیه ملی شهدای استان قول آن را در یاسوج داده بود، هستید یا نه، گفت: در جریان این موضوع نیستم اما اگر چنین قولی داده شده باشد پیگیر آن خواهم بود.

لازم به ذکر است، محمدباقر نوبخت سال گذشته در سفری که به کهگیلویه و بویراحمد داشت قول کمک ۲ میلیاردی به برگزاری اجلاسیه ملی شهدای استان را داده بود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president