آوای جنوب

استاندار:

پیشنهاد افزایش اعتبارات شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد در سفر هیأت دولت

روحانیاستاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به در پیش بودن سفر هیأت دولت گفت: یکی از اولویت‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در این سفر پیشنهاد افزایش اعتبارات شهرداری‌های استان است.

آوای جنوب؛

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید موسی خادمی ظهر امروز در نشست با شهرداران استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهرداران استان کار سخت و وظیفه سنگینی بر دوش دارند چرا که در سال‌های اخیر و به دلیل مشکلات مالی و اعتباری کشور شرایط کار و فعالیت برای شهرداران سخت شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه شهرداران در نوک انتقادات قرار دارند، گفت: فرمانداران، بخشداران، مدیران و … استاندار را در اجرایی و عملیاتی شدن برنامه‌ها کمک می‌کنند اما وقتی اتفاقی می‌افتد و حوزه شهر به مشکلی برمی‌خورد تمام انتقادها به شهرداری و شهردار وارد می‌شود.

وی در ادامه بیان کرد: دولت یازدهم در سال ۹۳ اعتبارات خوبی به حوزه‌های مختلف اختصاص داد اما در سال ۹۴ و با کاهش قیمت نفت با مشکلاتی مواجه شد و این مشکلات همچنان وجود دارد.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد به سفر هیأت دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد مردم مهمان‌نوازی هستند که انتظار می‌رود در سفر ماه آینده دولت به استان رسم مهمان‌نوازی خود را به جا آورند و شرایط را برای این سفر مهم مهیا کنند.

خادمی عنوان کرد: شهرداری مرکز شهر اقدامات لازم برای زیباسازی فضای شهر و ساماندهی آن در سفر آتی دولت را انجام دهند، ضمن اینکه شهرداری‌ها سایر شهرستان‌ها به تناسب برنامه‌هایی در این خصوص داشته باشند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: در سفر هیأت دولت مشکلات دستگاه‌ها و نیازمندی‌ها انها مطرح می‌شود و سعی می‌کنیم اعتباراتی از هیأت دولت برای تکمیل طرح‌ها و پروژه‌ها دریافت کنیم، همچنین افزایش اعتبارات شهرداری‌ها به هیأت دولت پیشنهاد می‌شود.

وی تصریح کرد: مجموعه‌ای از پروژه‌های ملی و استانی را مشخص و در سفر دولت به استان درخواست افزایش اعتبارات برای تکمیل پروژه‌ها ارائه می‌شود.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد به مشکلات CNGها هم اشاره کرد و گفت: قرار شد مشکل CNG به زودی حل شود.

خادمی در بخش دیگری از سخنان خود به سرمایه‌گذاری کمیته امداد در استان‌ها اشاره کرد و افزود: تلاش مجموعه کهگیلویه و بویراحمد سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال است و استان ما جزء استان‌های مستحق کشور برای سرمایه‌گذاری هستیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اولویت مجموعه استان را مبارزه با بیکاری دانست و تصریح کرد: ایجاد مجتمع تولیدی و خدماتی کمیته امداد در ایجاد اشتغال و رفع بیکاری مؤثر است.

خادمی همچنین خواستار همکاری دستگاه‌ها در صدور پروانه ساختمانی واحدهای کمیته امداد شد و گفت: دستگاه‌ها حداکثر مساعدت را در این خصوص انجام دهند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president