آوای جنوب

داریوش یزدی : وجود هواداران متعصب پایم را به فوتبال گچساران باز کرد/هواداران یار دوازدهم من هستند

یزدیسرمربی تیم فوتبال نفت گچساران گفت: فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان گچساران دارای استعدادها و منابع سرشاری است و برای اعتلا و سربلندی این تیم دررقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشورتمام توان خود را به کارمی گیرم.

آوای جنوب؛

سرمربی تیم فوتبال نفت گچساران گفت: فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان گچساران دارای استعدادها و منابع سرشاری است و برای اعتلا و سربلندی این تیم دررقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشورتمام توان خود را به کارمی گیرم.
داریوش یزدی ، ضمن بیان این مطلب به اردوی تدارکاتی تهران اشاره کرد و افزود: در این اردوی ۱۰ روزه که با حضور ۲۵ نفر در حال انجام است، بازیکنان تیم روزانه در ۲ نوبت صبح و عصر  آمادگی جسمانی ، روانی و فنی را اجرا می کنند وهمچنین در صدد هستیم تا طی این اردو، یک یا دو بازی تدارکاتی را نیز برگزارکنیم.

یزدی در ادامه با بیان اینکه اسکلت تیم سال گذشته حفظ شده است، افزود: پس از پایان رقابتهای لیگ دسته دوم در فصل گذشته، چند بازیکن از این تیم جدا شدند و نیاز بود تا برای تقویت تیم و حضور مقتدرانه در فصل آتی،  چند بازیکن را به خدمت بگیریم که با دعوت از عده ای  بازیکن که هم اینک در اردوی تدارکاتی تهران حضوردارند، در صدد هستیم تا با ارزیابی آنان، با یک تیم منسجم و قوی، مهیای حضور در رقابتهای فصل جاری لیگ دسته دوم باشگاههای کشورشویم.

وی در خصوص کادر فنی این تیم در فصل جاری نیز اظهار داشت: افشین کمایی به عنوان مربی و فرزاد نیک اندیش نیز به عنوان مربی دروازه بانان در کادر فعلی خواهند بود و طی روزهای آینده نیز حداقل ۲ نفر دیگر به این جمع افزوده می شوند.

وی در پاسخ به این سوال که علی رغم وجود پیشنهاد از چند تیم از جمله لیگ یک، سرانجام نفت گچساران را انتخاب کردید، اظهار داشت: گچساران دارای استعدادهای خوب، منابع متعدد وهمچنین مدیریت منسجم و قوی است و اتحادی که در بین این مجموعه وجود دارد، موجب شد تا این تیم را برای ادامه همکاری انتخاب کنم.

سرمربی تیم فوتبال نفت گچساران درپایان این گفتگو به هواداران متعصب تیم فوتبال نفت گچساران به عنوان یار دوازدهم اشاره کرد وافزود: هواداران تیم نفت گچساران طی سالهای اخیرو درشرایط سخت و حساس  یاری گر این تیم بوده اند و با حمایت ها و تشویق های بی شائبه خود، تیمهای حریف را به ستوه آورده اند و مطمئنا در سال جاری نیز همچون گذشته، تیم محبوب خود را پشتیبانی خواهند داد وما امیدوارم بازیکنان تیم نیز با ارائه بازیهای مطلوب و تماشاگر پسند، در راستای رضایتمندی آنان گام بردارند.

 

 

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president