آوای جنوب

برگزاری نماز باشکوه عید سعید فطر در ۲۱ نقطه از کهگیلویه و بویراحمد+زمان و مکان

حجت‌الاسلام سید جواد خاضع ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: نماز باشکوه عید سعید فطر فردا، دوشنبه پنجم تیرماه، همزمان با سراسر کشور در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.
آوای جنوب
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگکیلویه و بویراحمد، گفت: نماز عید سعید فطر فردا، دوشنبه همزمان با سراسر کشور در ۲۱ نقطه از استان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام سید جواد خاضع ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: نماز باشکوه عید سعید فطر فردا، دوشنبه پنجم تیرماه، همزمان با سراسر کشور در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برنامه‌ریزی برای برگزاری این آیین انجام شده است، تصریح کرد: نماز روز عید فطر در ۲۱ نقطه از استان با حضور مردم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به محل برگزاری نماز در یاسوج، مرکز کهگیلویه و بویراحمد، گفت: نماز عید فطر در یاسوج ساعت ۷:۳۰ دقیقه صبح دوشنبه در بلوار عدل این شهر برگزار می‌شود ضمن اینکه به احتمال زیاد این نماز به امامت آیت‌الله سید علی‌اصغر حسینی، امام جمعه یاسوج برگزار می‌شود.

این مسوول برگزاری نماز عید فطر گچساران را در زمین ورزشی پد خندق، جنب پارک شهدای گمنام این شهر عنوان کرد و بیان داشت: نماز عید فطر شهرستان دهدشت در ورزشگاه آزادی، باشت در ورزشگاه تختی و چرام در مصلای ابوطالب (ع) برگزار می‌شود.

خاضع با اشاره به برگزاری نماز عید فطر لیکک در ورزشگاه شهید رجایی، گفت: مصلای امام خمینی (ره) لنده محل برگزاری نماز این شهر و میدان الله، خیابان دنا نیز محل پیش‌بینی شده برای برگزاری نماز شهر سی‌سخت است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد محل آماده شده برای برگزاری نماز عید فطر در پاتاوه را مصلای امام هادی (ع) عنوان کرد و بیان داشت: در مارگون مصلای امام رضا (ع)، در کبگیان نمایندگی آموزش و پرورش و در قلعه رئیسی خوابگاه شبانه‌روزی شهدا برای اقامه نماز آماده شده است.

وی، تصریح کرد: نماز عید فطر سرفاریاب در مصلای نماز جمعه، سوق در میدان امام خمینی (ره)، دیشموک در ورزشگاه آزادی، ممبی در مسجد صاحب‌الزمان (عج)، سرآسیاب در مسجد امام خمینی (ره)، لوداب در آستان مقدس امامزاده طاهر (ع)، جاورده در مدرسه ابتدایی شهید خرم، بوستان در مسجد صاحب‌الزمان (عج) و سپیدار در مسجد امام حسین (ع) برگزار می‌شود.

این مسوول یادآور شد: نماز عید سعید فطر در یاسوج، سی‌سخت، پاتاوه، سرآسیاب، جاورده و سپیدار ساعت ۷:۳۰ دقیقه، در دهدشت، گچساران، چرام، لیکک، لنده، مارگون، قلعه رئیسی، کبگیان، سرفاریاب، دیشموک، سوق، ممبی و بوستان ساعت ۷، در باشت ساعت ۶:۳۰ دقیقه و در لوداب ساعت ۸ صبح برگزار می‌شود.

خاضع، خاطرنشان کرد: نماز عید فطر در سراسر استان ابتدا با بیان احکام و برنامه‌های فرهنگی آغاز و پس از اقامه نماز خطبه‌های نماز توسط ائمه جمعه و جماعات ایراد می‌شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president