آوای جنوب

نفت گچساران با داریوش یزدی استارت زد + تصاویر

تیم فوتبال بزرگسالان  نفت و گاز گچساران استارت زد

 تمرینات آماده سازی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران عصر سه شنبه با حضور سرمربی جدید در زمین شماره یک استادیوم شهدای نفت آغاز شد.

 آوای جنوب؛

براساس این گزارش، در مراسم آغازین تمرینات تیم فوتبال نفت و گاز گچساران سرمربی جدید این تیم اظهارداشت: راه موفقیت در یک تیم ورزشی خصوصا فوتبال به ایجاد نظم و انضباط تیمی، همدلی و تلاش بسیار در بین اعضا ء آن تیم بستگی دارد .

داریوش یزدی افزود: گچساران به عنوان یکی از شهرهایی که مردمانی علاقمند به فوتبال دارد همواره در حمایت از این تیم که تنها نماینده فوتبال استان در لیگ دسته دوم نیز می باشد پیشتاز بوده اند.

یزدی تصریح کرد: با برنامه ریزی برای هدایت تیم فوتبال نفت به گچساران آمده ام ودر این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

وی با بیان اینکه برای آماده سازی تیم فوتبال نفت دو اردو آماده سازی بدنسازی و تاکتیکی و تکنیکی برنامه ریزی شده است، تصریح کرد: در مرحله اول تمرینات بازیکنان بومی فصل گذشته و کسانی که شناخت نسبی در خصوص آنها داریم را محک می زنیم و در مرحله بعد ی بازیکنان تقویتی با توجه به نیاز تیم به ترکیب اضافه خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران افزود: در این مرحله از شرایط آماده سازی تیم فوتبال تنها به آرامش و تمرکز برای انتخاب صحیح بازیکنان نیاز داریم که با حمایت مسئولان و هواداران این مرحله را با موفقیت پشت سر بگذاریم .

در این مراسم همچنین افشین کمایی از بازیکنان سال های نه چندان دور تیم استقلال اهواز به عنوان یکی از اعضای کادر فنی این تیم از سوی سرمربی معرفی شده است.

براساس این گزارش، طی روزهای آینده ترکیب نهایی تیم فوتبال و اعضای کادر فنی از سوی سرمربی جدید تیم فوتبال نفت و گاز گچساران معرفی خواهند شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. باوی گفت:

    این جوان پیراهن نارنجی اگر بازیکن تیم هست لطفا باهش صحبت بشه این چه مدل مویی هست که زده

  2. نفی گفت:

    کمایی یدونست.آقای افشین استاد آنالیز.آقای ویسی هم در برنامه ۹۰ گفت آنالیز کنایی کمکش کرد.

  3. نفی گفت:

    کمایی دیوونست.اقا افشین استاد آنالیز.آقای ویسی هم در برنامه ۹۰ گفتن آقای کمایی آنالیز میکرد.ایوووووووووول.کاپیتان با تعصب

  4. نفی گفت:

    کمایی یک دونست.اقا افشین استاد آنالیز.آقای ویسی هم در برنامه ۹۰ گفتن آقای کمایی آنالیز میکرد.ایووووووووول.کاپیتان با تعصب

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president