آوای جنوب

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه:

برگزاری یادواره شهدا در ۳۰ پایگاه مقاومت کهگیلویه

شهدافرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه گفت: در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای استان تاکنون ۳۰ یادواره شهدای پایگاه‌های مقاومت در شهرستان اجرا شده است.

آوای جنوب؛

سعید برومندزاده امشب در نشست ستاد فرعی کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برگزاری این کنگره در مهرماه اظهار داشت: به تناسب نیاز اقداماتی به هر شهرستان محول شده و تا قبل از برگزاری کنگره باید انجام شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه برگزاری یادواره شهدا در ۳۰ پایگاه مقاومت را از جمله برنامه‌های اجرا شده در شهرستان برشمرد و اظهار داشت: یادواره‌های دیگری از قبیل یادواره شهدای فرهنگی، شهدای حومه غربی،شهدای دانش‌آموزی و نیز یادواره شهیدان آذریان و خاکسار در قالب برنامه «افتخار کوچه،آبروی محله» برگزار شده است.

وی جمع‌آوری اسناد بازمانده از شهدا از قبیل عکس،دست نوشته و البسه را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه تاکنون از ۲۰۷ خانواده شهید، جانباز و ایثارگر مصاحبه ضبط و مستندسازی شده و ۱۳۸ مورد سرکشی از خانواده شهدای دهدشت و بخش‌های تابعه صورت گرفته است.

برومندزاده ساماندهی قبور شهدای گمنام سوق به صورت خودجوش توسط بسیجیان را از دیگر برنامه‌های انجام شده در راستای کنگره ملی شهدا دانست و گفت: در ماه مبارک رمضان جزءخوانی قرآن در منزل ۸۰ خانواده شهید انجام شد.

این مسؤول تصریح کرد:برنامه‌های دیگری تا قبل از برگزاری کنگره در سطح شهرستان انجام خواهد شد.

برومندزاده خواستار همکاری دستگاه‌های اجرایی شهرستان در فضاسازی و تبلیغات محیطی شد و گفت: کمیته‌هایی در این راستا مشخص و وظایف هر کمیته تشریح شده است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president