آوای جنوب

رئیس کل دادگستری استان:

قضات کهگیلویه و بویراحمد دوست و فامیل نمی‌شناسند/هرگونه کم‌کاری از مسؤولان قضایی را نمی‌پذیریم

خادم مردم و دست‌بوس مسؤولانی هستیم که دلسوز مردم باشند اما با هر فرد حقیقی و حقوقی که بخواهد قانون را زیر پا بگذارد با صلابت برخورد خواهیم کرد

مزارعیرئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در اعمال قانون قضات استان دوست و فامیل نمی‌شناسند و تنها به قانون عمل می‌کنند.

آوای جنوب؛

حجت‌الاسلام غلامرضا مزارعی ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: مقام معظم رهبری در دیدار اخیر مسؤولان قضایی کشور توصیه‌های مهمی داشتند.

وی با بیان اینکه نظم و اجرای قانون و برقراری عدالت مهمترین خواسته معظم‌له بود، گفت: برای موفقیت در سیستم قضایی نیاز به تلاش و کار جهادی داریم.

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از اقدامات ما در استان ارتقای نیروهای بومی بود که هشت تا ۹ نیروی بومی استان را در پست‌های مدیریتی به کار گرفتیم.

مزارعی افزود: استان باید حرکت رو به جلو داشته باشد، زیرا می‌توانیم در کشور اول باشیم که در سال گذشته در بسیاری از آیتم‌ها رتبه‌های اول، سوم و چهارم کشور را کسب کردیم.

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در دستگاه قضایی کار کردن به بازده زمانی هشت تا ۱۴ عصر خلاصه نمی‌شود بلکه قاضی باید شبانه‌روز کار انجام دهد.

وی با بیان اینکه حتی رتبه‌های کنونی را نیز قبول ندارم، خاطرنشان کرد: استان باید در عرصه قضایی بدرخشد و از این درخواست خود ذره‌ای عقب‌نشینی نمی‌کنم.

مزارعی از قضات استان خواست با کمال دقت و نهایت قاطعیت برخورد کنند و در همین خصوص افزود: بسیار بد است برای مسؤولی که در حوزه مدیریتش مردم از او ناراضی باشند.

وی تصریح کرد: خادم مردم و دست‌بوس مسؤولانی هستیم که دلسوز مردم باشند اما با هر فرد حقیقی و حقوقی که بخواهد قانون را زیر پا بگذارد با صلابت برخورد خواهیم کرد.

مزارعی خطابه به کارکنان زیر مجموعه خود گفت: اگر در جایی اهمال شود برخورد قانونی می‌کنم مگر اینکه اطلاع از موضوع پیدا نکرده باشم.

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه قضات استان در برخورد با جرائم دوست و فامیل نمی‌شناسند، خاطرنشان کرد: با همه توان در پیشبرد اهداف عالی نظام و وظایف دستگاه قضایی گام برمی‌داریم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president