آوای جنوب

خطاب عدل هاشمی به مسئولانی که نان و کباب مردم را می خورند/ بیکاری کهگیلویه را در مجلس فریاد می‌زنم/مدیران باید عملکرد خود را مو به مو گزارش دهند/غرور و تکبر افت کار یک نماینده است

مردمی که این‌گونه با فقر و بدبختی زندگی می‌کنند چگونه باید از آن‌ها انتظار داشته باشیم که دیندار باشند وقتی از ضروری‌ترین امکانات بی‌بهره هستند

عدل هاشمیعدل هاشمی‌پور که از دیروز به مناطق دورافتاده شهرستان لنده و امروز هم به منطقه طسوج و چاسخار سرزده بود در مراسم افتتاحیه اردوهای جهادی از مشاهدات خود گفت و توضیح داد: هدفم از ارائه مشاهدات خود در این مراسم این است که شما بدانید کار در این مناطق باید از جنس کار شما یعتی کار جهادی باشد.

آوای جنوب؛

آمار نگران کننده از وضعیت بیکاری / کهگیلویه در حال سقوط است

نماینده مردم چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی گفت: کهگیلویه بزرگ در حال سقوط است.

عدل هاشمی‌پور عصر امروز در جمع دانشجویان فعال اردوهای جهادی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: استارت کار خودم را از مناطق محروم زده‌ام و از آن‌جا فعالیت را برای خدمت به کهگیلویه بزرگ آغاز کرده‌ام.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این کار را نقش راه خودم می‌دانم و تصمیم گرفته‌ام برنامه‌ریزی را در همان خانه‌های کپری و خشتی و گلی روستایی و عشایری داشته باشم.

وی بیان کرد: ۷۰۰ خانوار در چاسخار زندگی می‌کنند و جای تأسف است که بگویم بر اثر فقر و نداری از بسیاری امکانات زندگی از جمله داشتن سرویس بهداشتی محروم هستند.

هاشمی‌پور تبیین کرد: مردمی که این‌گونه با فقر و بدبختی زندگی می‌کنند چگونه باید از آن‌ها انتظار داشته باشیم که دیندار باشند وقتی از ضروری‌ترین امکانات بی‌بهره هستند.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی افزود: در ۲۰ کیلومتری چرام چرا باید وضع این گونه باشد و چرا مسؤولان چرام باید فقط در شهر دور خودشان بچرخند و تنها شهر را اداره کنند.

وی بیان کرد: چرا باید تنها در هنگام رأی‌گیری مردم را بخواهیم و سپس آن‌ها را در روستاها و عشایر با این همه فقر و نداری فراموش کنیم.

هاشمی‌پور، غرور و عجب و تکبر را افت کار یک نماینده و مسؤول دانست و گفت: چرا باید با این سه صفت زشت و بد با مردم برخورد کنیم.

نماینده مردم چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی تشریح کرد: مسؤولان در هنگام بازدید از وضعیت مردم هدف خود را خدمت قرار دهند نه این که به مناطق سفر کنیم و نان و نمک و کباب مردم را بخوریم و دیگر هیچ کاری برای آن‌ها انجام ندهیم.

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی با اعلام این مطلب که کهگیلویه بزرگ در حال سقوط است، اظهار کرد: سونامی بیکاری در کهگیلویه بیداد می‌کند و از ۴۴ هزار نامه‌ای که طی شش ماه اخیر به دست من رسیده به غیر از دو تا سه هزار نامه، بقیه مربوط به بیکاری بوده است.

هاشمی‌پور گفت: این‌ها که نامه داده‌اند آدم‌های بیسوادی نیستند، بلکه در میان آن‌ها کارشناس ارشد و مهندس عمران و فارغ‌التحصیل برق و صنعت به وفور دیده می‌شود و این چیزی غیر از سونامی نیست.

نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با اعلام این که در نطق پیش از دستور و در نوبتی که در مجلس دارم این سونامی بیکاری را فریاد خواهم زد، افزود: مأموریت من مبارزه با بیکاری است و از اصل تشنه قدرت نبودم و سیر مسؤولیت هستم.

وی در پایان یادآور شد: از فرمانده دسته در جنگ شروع کردم و تا قرارگاه سازندگی مسؤولیت داشتم و در سدسازی و راهسازی و مترو سازی و ساخت آزادراه و بزرگراه مسؤولیت داشته‌ام بنابراین تشنه مسؤولیت نیستم و تنها برای رفع مشکلات مردم کهگیلویه بزرگ وارد میدان عمل شده‌ام.

آمار نگران کننده از وضعیت بیکاری / کهگیلویه در حال سقوط است

مدیران حوزه انتخابیه باید تمام عملکرد خود را مو به مو گزارش دهند

نماینده مردم چرام در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران حوزه انتخابیه باید تمام عملکرد خود را مو به مو گزارش دهند.

عدل هاشمی‌پور، عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های چرام اظهار کرد: با استعدادها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری این شهرستان در بخش راه، صنعت، معدن، کشاورزی، برق رسانی، در حوزه آموزش، تعلیم و تربیت و در تولید و تجارت آشنایی دارم.

نماینده مردم کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده در مجلس شورای اسلامی، اضافه کرد: اگر این اطلاعات، فناوری و ارتباطاتی که در اختیار دارم، نداشتم مطمئن باشد وارد این عرصه نمی‌شدم چرا که در شرایط خاصی قرار داریم.

وی با تأکید بر اینکه مسئولان کمتر حرف زده، شعار داده، همایش و سمینار برگزار کرده بلکه بیشتر عمل کنند، عنوان داشت: وحدت و همدلی را در چرام حاکم کرده و برای ساختن چرام همدست شویم، مسائل سیاسی، قومی، جناحی و قبیله‌ای را به خدمات رسانی به مردم گره نزنیم چرا که این یک ظلم نابخشودنی است.

هاشمی‌پور با اشاره به اینکه خودمان باید سرنوشت خود را تغییر داده و رویکردمان را عوض کنیم، تصریح کرد: کارهای بزرگی که باید انجام می‌شد، صورت نگرفت و در حال حاضر دلیل عمده معضل بیکاری، فراز مهاجرتی که ما داریم همین است که خود را به کار بزرگ نسپردیم و از فرصت‌ها استفاده نکردیم.

این مسئول تأکید کرد: فارغ از مسائل سیاسی خود را در برابر مردم و جوانان مسئول می‌دانم و برای خدمت به آنان قطعاً از فرمانداران و مسئولان مطالبه می‌کنم و وجب به وجب عملکرد خود را باید پاسخگو باشند.

نماینده مردم چرام در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مدیر باید هیبت و صلابت داشته باشد، عنوان کرد: گفتار درمانی مسئولان دردی از ما دوا نمی‌کند، مدیر باید توانایی چانه زدن داشته باشد، برخی ادارات تابلوهای برجسته‌ای سر درب خود دارند اما کافی است به درون آن اداره رفته و ببینیم چه خبر است.

هاشمی‌پور اضافه کرد: در بحث عدم بررسی مشکلات شهرستان‌ها، ما توقع ایجاد کرده و بخش را شهرستان و دهستان را بخش می‌کنیم؛ بعد می‌مانیم که چه کار کنیم و این یکی از مباحثی است که به جد پیگیری خواهیم کرد و سازمان می‌دهیم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. دانا گفت:

    خوب داری جولان میدی و دروغ تحویل مردم ساده میدی دست گذاشتی رو احساسات مردم ساده و کم درآمد این چهار سال تمام میشه و ثابت میشه که هیچ حرفی برا گفتن نداشتی،تمام تمرکز شما اینه که کارهای نصف و نیمه بزرگواری که با سماجت و پیگیری های مکرر مجوز گرفت به اتمام برسونی و به اسم خودت ثبت کنی،از این خبرا نیست مردم آگاه هستن که تمام این کارها در دوره بزرگواری با پیشرفت۸۹%انجام شد.اگه راست میگی و صداقت داری فقط و فقط و فقط جاده اصفهان و آب رسانی به صحرای کلاچو رو انجام بده تو این چهار سال در غیر این صورت مثل موحد مهر باطل میخوری.

  2. رفیق دیروز گفت:

    گذر زمان هویت شما را مشخص خواهد کرد

  3. موسوی لیر گفت:

    آقای هاشمی پور امیدوارم از مسیر اصلی خارج نشی و مردم رو به وعده های دیگر دل خوش نکنی.
    حرف اصلی شما بیکاری،آب رسانی به صحرای کلاچو،جاده اصفهان،و فسفات چرام بود در مرحله اول به جزء این گزینه ها پذیرفته نیست.
    اگه غیر این باشد تمام حرفاتون دروغی بیش نبوده.
    یا علی مدد

  4. دانشی گفت:

    بزرگواری شرف داشت رک و پوسکنده و شفاف حرف میزد این یکی معلوم نیست چه خوابی دیده برای مردم.
    آقای عددددددددددددددددددل صدامو داری۲fam

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president