آوای جنوب

کمبود اعتبار دریاچه مصنوعی در گچساران به تعطیلی کشاند/گچسارانی همچنان در انتظار+تصاویر

در حالی که قرار بود پروژه دریاچه مصنوعی گچساران در سال گذشته تکمیل و به بهره‌برداری برسد،این پروژه هنوز تکمیل نشده و وعده‌های مسئولان هنوز عملی نشده است
پروژه احداث دریاچه مصنوعی در شهرستان گچساران به‌دلیل کمبود اعتبار عملیات اجرایی آن متوقف و این پروژه تعطیل شده است.

آوای جنوب / احسان طالبی

کمبود اعتبار برای اجرا و تکمیل پروژه‌های عمرانی منجر به متوقف شدن عملیات اجرایی پروژه احداث دریاچه مصنوعی در شهرستان گچساران شد.

پروژه دریاچه مصنوعی در شهرستان گچساران در سال ۹۳ کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی آن آغاز شد و براساس وعده‌های مسئولان این پروژه قرار بود در سال قبل تکمیل و افتتاح شود ولی این گونه نشد.

این پروژه که از آن به عنوان یکی از بزرگترین و بی‌نظیرترین دریاچه مصنوعی در جنوب کشور یاد می‌شود اکنون به دلیل کمبود اعتبار متوقف و پروژه تعطیل شده است.

تعطیلی پروژه دریاچه مصنوعی در گچساران به دلیل کمبود اعتبار

شهردار گچساران در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به وضعیت پروژه احداث دریاچه مصنوعی در این شهرستان اظهار داشت: پروژه دریاچه مصنوعی در گچساران قابلیت تفریحی و ورزشی دارد.

اردلان زینل‌زاده با اشاره به اینکه این پروژه اکنون یکی از پروژه‌های مهم شهری محسوب می‌شود، افزود: ترکیب دریاچه مصنوعی گچساران مانند پل خواجو و سی و سه پل بوده است.

وی با اشاره به اینکه این دریاچه مصنوعی ظرفیت برگزاری مسابقات ورزشی همچون قایقرانی را دارد گفت: اجرای این پروژه می‌تواند نما و زیبایی خاصی به شهرستان گچساران دهد.

فعال شدن پروژه دریاچه مصنوعی گچساران نیازمند تأمین اعتبار

شهردار گچساران تصریح کرد: متأسفانه به دلیل کمبود اعتبار پروژه دریاچه مصنوعی در این شهرستان در حال حاضر تعطیل شده است و فعال شدن این پروژه نیازمند تأمین اعتبار است.

زینل‌زاده به میزان پیشرفت فیزیکی این پروژه اشاره کرد و افزود: این پروژه در حال حاضر از پیشرفت فیزیکی ۵۰ تا ۶۰ درصدی برخوردار بوده است.

وی فعال شدن و ادامه دادن به اجرای پروژه دریاچه مصنوعی گچساران را در گرو تأمین اعتبار کافی دانست و گفت: در صورت تأمین اعتبار لازم این پروژه فعل می‌شود.

اعتبارات پروژه‌های شهری در گچساران محقق نشد

عضو شورای اسلامی شهر گچساران نیز در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: احداث یک مجموعه تفریحی و ورزشی مناسب در گچساران یکی از خواسته‌های شهروندان به ویژه جوانان در این شهرستان بود.

غلامرضا شکوهی‌پور افزود: در همین راستا احداث یک مجموعه تفریحی و ورزشی در سال ۹۳ در دستور کار شهرداری و شورای اسلامی شهر گچساران قرار گرفت.

وی با اشاره به پروژه دریاچه مصنوعی گچساران خاطرنشان کرد: پروژه دریاچه مصنوعی در این شهر یکی از بزرگترین دریاچه‌های مصنوعی در جنوب کشور است.

عضو شورای اسلامی شهر گچساران با اشاره به اینکه این پروژه در حال حاضر از پروژه‌های بزرگ شهری در گچساران بوده است، افزود: این پروژه اکنون تعطیل بوده و تکمیل آن ۳ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

شکوهی‌پور نبود اعتبار کافی را علت تعطیلی این پروژه عنوان کرد و گفت: این پروژه قرار بود سال گذشته به بهره‌برداری برسد که متأسفانه این امر محقق نشد.

وی با بیان اینکه متأسفانه نبود اعتبار لازم سبب تعطیلی این پروژه شهری شده و اجرای و تکمیل آن نیازمند تأمین اعتبار است، اظهار داشت: محقق نشدن اعتبارات پروژه‌های شهری سبب تعطیلی پروژه دریاچه مصنوعی در این شهرستان شده است.

در حالی که قرار بود پروژه دریاچه مصنوعی گچساران در سال گذشته تکمیل و به بهره‌برداری برسد،این پروژه هنوز تکمیل نشده و وعده‌های مسئولان هنوز عملی نشده است و تکمیل آن نیازمند تأمین اعتبار مورد نیاز است.

شهروندان گچسارانی همچنان در انتظار تکمیل این پروژه تفریحی و ورزشی بوده و انتظار می‌رود که مسئولان این شهرستان برای سرعت بخشی به روند عملیات اجرایی این پروژه همت کنند.

 

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president