آوای جنوب

امام جمعه گچساران: هر کسی که از فتنه ۸۸ اعلام انزجار نمی‌کند خود از فتنه‌گران است

رهبر معظم انقلاب در این دیدار فرمودند برخی در عین ادعای حمایت از انقلاب، امام و نظام، موضع خود را در مورد فتنه ۸۸ مشخص نکرده‌اند

امام جمعهحجت‌الاسلام سید امین الله حجازی امام جمعه گچساران صبح امروز در خطبه‌های نماز عید سعید فطر در این شهرستان با تبریک عید سعید فطر، اظهار داشت: عید فطر عید بزرگ مسلمانان بوده و روز بخشش گناهان است.

آوای جنوب؛

وی با اشاره به اینکه عید سعید فطر روز اجر و پاداش به مومنان و روزه‌داران است، گفت: خدواند متعال و سبحان در روز عید فطر همه گناهان مومنان و روزه‌داران را می‌بخشد.

امام جمعه گچساران تصریح کرد: خداوند به نقل حدیثی از پیامبر(ص) تمامی گناهان روزه‌داران را در ماه رمضان می‌بخشد و رضایت خود را از روزه‌داران اعلام می‌کند.
امام جمعه گچساران با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع دانشجویان، عنوان کرد: مقام معظم رهبری در این دیدار فرمایشات مهمی داشتند و ایشان با این فرمایشات مسئولیت همه ما را سنگین‌تر کردند.

حجازی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در این دیدار فرمودند برخی در عین ادعای حمایت از انقلاب، امام و نظام، موضع خود را در مورد فتنه ۸۸ مشخص نکرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه ایشان گفتند هر کسی که از فتنه اعلام انزجار نمی‌کند خود از فتنه‌گران بوده است، افزود: ایشان فرمودند موضع من در برابر فتنه مشخص بوده و من نسبت به فتنه حساس هستم.

امام جمعه گچساران گفت: رهبر معظم انقلاب گفتند که ملاک هم عدم حمایت از کسانی است که سردمدار فتنه بودند و یا از آن سوء استفاده کردند و تاکنون نیز اعلام تبری نکرده‌اند.

حجازی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در این دیدار فرمودند کسانی که معتقدند برای پیشرفت باید به غرب پناه برد، عقل خود را باخته‌اند، ما دیدیم که غرب قابل اعتماد نیستند.

امام جمعه گچساران افزود: رهبر معظم انقلاب گفتند که من براساس وظیفه دینی تا جان در بدن دارم خواهم ایستاد و به مردم هم اعتماد دارم.
وی بیان کرد: کسانی که رسماً اعلام انزجار خود را از فتنه ۸۸ اعلام نمی‌کنند به نوعی با این افراد همراه هستند.
امام جمعه گچساران تأکید کرد: هر کس عیب دارد در این خصوص حساسیت نشان نمی‌دهد.DSC_0385 DSC_0355 DSC_0398 DSC_0324 DSC_0344 DSC_0328 DSC_0323

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president