آوای جنوب

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: از عملکرد ورزش استان رضایت ندارم/کمبود اعتبار توجیه مدیران کم‌کار

خادمیاستاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه مدیران ادارات و دستگاه‌های اجرایی نباید کم‌کاری خود را با کمبود اعتبار توجیه کنند گفت: مدیران جدا از اعتبارات خاص باید خدمات لازم را به مردم و بویژه جامعه هدف خود ارائه کنند.

آوای جنوب؛

سید موسی خادمی در حاشیه بازدید سرزده از اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: هدف از بازدیدهای سرزده از ادارات ارتباط مستقیم با ارباب رجوع و کارکنان و بررسی مشکلات خاص است.

وی با تاکید بر اینکه در یک بازدید سرزده ۳۰ تا ۴۵ دقیقه از شرکت‌ها و دستگاه‌های اجرایی امکان ارزیابی دقیق وجود ندارد عنوان کرد: در زمینه عملکرد مدیر ورزش و جوانان استان رضایت کامل ندارم.

نماینده عالی دولت در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه محدودیت اعتبارات وجود دارد و این موضوع مختص این استان نیست ابراز کرد: نباید همه کم کاری‌ها را به کمبود اعتبار و بودجه ربط دهیم زیرا جدا از اعتبارات خاص باید به جامعه هدف خدمت ارائه شود.

خادمی تصریح کرد: بازدیدهای سرزده از ادارات و شرکت‌های دولتی توسط مجموعه مدیریت ارشد استان با هدف ارزیابی عملکرد و نحوه ارائه خدمت به مردم به طور حتم به صورت مستمر و منظم ادامه دارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این سوال خبرنگار تسنیم که مهمترین شاخص برای ارزیابی عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد چیست؟ افزود: بهره‌وری، رضایت ارباب رجوع، پیش بردن برنامه‌ها و افزایش جذب اعتبارات ملی از جمله مهمترین شاخص‌ها ارزیابی مدیران است.

خادمی همچنین در پاسخ به این سئوال خبرنگار تسنیم که نتیجه این ارزیابی‌ها به کجا می‌رسد و احتمال عزل مدیر وجود دارد گفت: مدیران و دستگاه‌های برتر در جشنواره‌های مختلف از جمله جشنواره شهید رجایی معرفی و در صورتی مدیری ارزیابی مطلوبی نداشته باشد نیز وزیر مربوط در جریان قرار می‌گیرد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. بويراحمد گفت:

    اگه ناراضی هستی پس عوضش کن تو که حقوقت فقط ۳ میلیونه یه کاری کن

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president