آوای جنوب

حاج اصغر حبیبی در گچساران : دولت هنوز در بعد سیاست خارجی و داخلی لنگ می زند

حاج اصغر حبیبی با اشاره به تجربه های شکست مذاکراتی همچون ، کمپ دیوید برای فلسطین ؛ مادرید اسپانیا ؛ مذاکره نروژ ؛ نشست ریاض اظهار داشت :…

IMG_2312فرمانده اسبق سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه باید با اقتدار در مقابل سهم‌خواهی‌های آمریکا ایستادگی کنیم گفت: روز قدس روز نمایش خشم مسلمانان علیه استکبار جهانی است.

آوای جنوب؛

سردار اصغر حبیبی فرمانده اسبق سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد و از فرماندهان هشت سال دوران دفاع مقدس در جمع راهپیماییان روز قدس شهرستان گچساران با گرامیداشت روز قدس، اظهار داشت: حضرت امام خمینی(ره) در مردادماه سال ۵۸ آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس نام‌گذاری کردند.

حبیبی ادامه داد : منطقه‌ای که امروز استعمار اسرائیل جعلی را در آن ایجاد کرده یکی از استراتژیک‌ ترین مناطق جهان و وعده‌گاه و محل نزول وحی به شمار می‌رود.

وی افزود: مکه، مدینه و بیت‌المقدس به عنوان بهترین منطقه استراتژیکی گستره جغرافیایی مسلمانان است.

حبیبی وجود منابع غنی زیرزمینی از جمله نفت و گاز را از دیگر دلایل اهمیت منطقه خاورمیانه و استقرار رژیم جعلی اسرائیل عنوان کرد و گفت: یک حوضچه نفتی در این منطقه معادل تمامی نفت کشف شده قاره آمریکا است.

وی با بیان اینکه روز قدس روز دفاع از مردم مظلوم فلسطین و انزجار از استکبار جهانی است، افزود: روز قدس روز اقتدار مسلمانان و روز نمایش خشم مسلمانان علیه استکبار جهانی است.
یادگار دفاع مقدس با بیان اینکه امروز حزب اللهی و انقلابی بودن مورد تمسخر عده ای در جامعه ما قرار گرفته است گفت : امروز رهبری به صراحت اعلام می کند نتیجه مذاکرات برای ما هیچ خروجی و منفعتی نداشته است.
حاج اصغر حبیبی با اشاره به تجربه های شکست مذاکراتی همچون ، کمپ دیوید برای فلسطین ؛  مادرید اسپانیا ؛ مذاکره نروژ ؛  نشست ریاض اظهار داشت : با روحیه انقلابی، جنبش جهاد اسلامی، حماس و حزب الله لبنان شکل گرفت، حزب اللهی که جنگ‌های ۳۳ روزه، ۸ روزه و ۵۴ روزه را اداره کرد.

حبیبی با اشاره به اقتدار ایران اسلامی، تصریح کرد: امروز ما به مرحله‌ای رسیده‌ایم که با عبور از این مذاکرات ساختگی و مصنوعی با اتکای بر خدا و پیدا کردن ریشه اسلامی فلسطین و قدس به جایی رسیده ایم که اگر حرکتی از طرف اسرائیل صورت گیرد و اگر موشکی از طرف اسرائیل به طرف ایران پرتاب شود، دیگر تلاویو و حیفا وجود نخواهد داشت.

وی با اشاره به سیاست‌های داخلی و خارجی در کشور، عنوان کرد: ما در بعد سیاست‌های داخلی و خارجی مشکلاتی داریم.

فرمانده اسبق سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد و فرمانده هشت سال دوران دفاع مقدس گفت: در بعد سیاست‌های خارجی منافع ملی باید مدنظر باشد و در بعد سیاست‌های داخلی رفاه، آسایش مردم مدنظر قرار گیرد ولی این‌ها هنوز لنگ می‌زند.

حبیبی افزود: البته این به این معنا نبوده که وزارت امور خارجه ضعیف عمل می‌کند بلکه ضروری است که وزارت امور خارجه بهتر و قوی‌تر عمل کند و بازدید از مراکز نظامی نباید انجام گیرد.

وی با تأکید بر اینکه در بعد سیاست خارجی باید با اقتدار در مقابل سهم‌خواهی‌های آمریکا ایستادگی کنیم، گفت: در بعد داخلی آنچه یک شهروند می‌خواهد، آرامش بوده و وقتی اختلاس و دزدی در کشور پیش می‌آید قوه قضاییه باید به طور جدی برخورد کند.

فرمانده اسبق سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد و از فرماندهان هشت سال دوران دفاع مقدس با اشاره به مشکلات در حوزه خانواده، عنوان کرد: متأسفانه اکنون تشکیل خانواده به اولویت‌های سوم و چهارم تبدیل شده است.

حبیبی اظهار داشت: بسیاری از مشکلات ما به دلیل بیکاری و نبود اشتغال است که ضروری بوده این مشکلات را برطرف کنیم.

وی درادامه با اشاره به برخی مشکلات در حوزه خانواده، اظهارکرد: متأسفانه اکنون تشکیل خانواده به اولویت‌های سوم و چهارم در جامعه تبدیل شده است. امروز پیر پسری و پیر دختری که در جامعه در حال رشد بوده، متأسفانه جامعه ما را تهدید می‌کند و بسیاری از مشکلات ما به دلیل بیکاری و نبود اشتغال است که ضروری بوده این مشکلات را برطرف کنیم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. بسم الله الرحمن الرحیم گفت:

    سلام راست می گوید فقر در گچسارا ن بی داد می کند که بچه های ۵ سال به بالا گدایی می کنند

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president