آوای جنوب

چهارمین جشنواره استانی داستان ۵۵ کلمه ای رضوی در گچساران برگزار می شود

خلیلیآوای جنوب ؛ انجمن شعر و داستان شهرستان گچساران با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران برگزار می کند .

آوای جنوب؛

مدیر اجرایی این جشنواره در گفتگو با اوای جنوب گفت ؛ چهارمین جشنواره استانی داستان ۵۵ کلمه ای رضوی ، از سری برنامه های دهه کرامت ( از آفتاب ) در شهرستان گچساران برگزار می شود.

به گزارش آوای جنوب مرتضی خلیلی  :اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی؛ گسترش فعالیتهای فرهنگی و هنری مرتبط با سیره ی ائمه معصومین بویژه امام رضا (ع) و شناسایی ، معرفی و تجلیل از پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی و هنری در زمینه ی سیره ی امام رضا (ع) را از جمله اهداف این جشنواره برشمرد.

خلیلی موضوع داستان ها را پیرامون زندگی و ابعاد شخصیت امام رضا (ع) ، حضرت معصومه (س) ، احمد بن موسی (ع) ( شاهچراغ ) ، حضرت بی بی حکیمه(س) و دوازده امام معصوم (ع) اعلام نمود.

مدیر اجرایی جشنواره با بیان اینکه در این جشنواره محدودیت سنی وجود ندارد گفت : داستان ها باید صرفاً ۵۵ کلمه ای باشند و آثار ارسالی می بایست در هیچ جشنواره ای شرکت داده نشده باشند .

خلیلی ادامه داد :شرکت کنندگان می توانند حداکثر ۳ اثر به دبیرخانه ارسال نمایند و داستان ها نیز باید تایپ شده و در سه نسخه به دبیرخانه ارسال شوند .

وی از کسانی که در این جشنواره آثار خود را ارسال می کنند درخواست کرد مشخصات کامل شناسنامه ای به همراه آدرس و شماره تماس در صفحه ای جداگانه به همراه داستان ها ارسال شود .

خلیلی تصریح کرد در این جشنواره آثار شرکت کنندگان کودک و نوجوان جداگانه داوری خواهد شد.

مدیر اجرایی جشنواره به نحوه ارسال آثار اشاره داشت و ادامه داد ؛ نحوه ی ارسال آثار نیز جهت اطلاع علاقمندان اعلام شده است : از طریق پست به آدرس : گچساران-مجتمع ادارات-اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران

از طریق فکس به شماره : ۳۲۳۳۳۱۶۸

از طریق ایمیل به آدرس : dastanrazavi55@yahoo.com

شمااره تماس دبیرخانه جشنواره :۰۹۱۷۷۴۲۲۱۰۴ آقای خلیلی

مهلت ارسال آثار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۵

خلیلی زمان برگزاری و اختتامیه جشنواره را مرداد ۹۵_شرح داد و گفت ؛ تاریخ برگزاری جشنواره در شهرستان : ۲۰ مرداد ۱۳۹۵

تاریخ برگزاری اختتامیه در مرکز استان : ۲۱ مرداد ۱۳۹۵

وی در پایان افزود ؛به ۸ اثر برگزیده جشنواره ، هر کدام مبلغ ۲۰۰۰۰۰۰ریال تقدیم می گردد .

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president