آوای جنوب

استاندار جدید خوزستان :برای من استانداری فی نفسه مهم نیست/دولت به خوزستان مانند قلب خودش نگاه کند

شریعتیتصمیم دولت به انتصاب استاندار بومی فصل تازه ای از حضور نخبگان استان در عرصه مدیریت عالی را رقم خواهد زد و به نظر می رسد همه طیف ها و گروهها صرف نظر از اینکه استاندار جدید چه کسی است می بایست اختلاف نظرهای گذشته را کنار گذشته و تیم جدید مدیریت استان را یاری کنند

آوای جنوب؛

ساعاتی پیش دکتر غلامرضا شریعتی در جلسه هیات دولت توانست با رای مثبت همه اعضای هیات دولت، به عنوان استاندار خوزستان معرفی شود.

غلامرضا شریعتی در جلسه هیات دولت توانست با رای مثبت همه اعضای هیات دولت، به عنوان یک استاندار بومی معرفی شود تا سکان هدایت خوزستان به دست جوان ترین استاندار دولت برسد.

شریعتی در این جلسه گفته است: برای من استانداری فی نفسه مهم نیست مهم اینست که همه به خوزستان نگاه ملی داشته باشند. مشکلات خوزستان را فقط مشکلات خوزستان نبینند. دولت به خوزستان مانند قلب خودش نگاه کند. مهم اجرای برنامه های دولت است.

وی بهبود شرایط اجتماعی و سیاسی، نگاه فرصت محور (و نه امنیتی) در موضوع اقوام و تاکید بر بخش خدمات و رونق گردشگری و افزایش کیفیت زندگی شهروندان با کاهش آلودگی هوا و همچنین تقویت تعامل نخبگان سیاسی و اجتماعی از جمله برنامه های خود اعلام کرد.

شریعتی همچنین بر حفظ منابع آبی و رودخانه های خوزستان تاکید کرد و گفت: ما کارون را سرمایه ای ملی می دانیم و بهمین دلیل بر صیانت از آن تاکید داریم و کارشناسان محیط زیست با طرح های انتقال آب بین حوزه ای مخالفند.

تصمیم امروز هیئت دولت از آن جهت حائز اهمیت است که پس از حدود یک ماه و نیم تاخیر در انتصاب استاندار، بالاخره دولت تصمیم گرفت به بلاتکلیفی موجود پایان بدهد و استاندار جدید را منصوب کند. به گزارش تابناک خوزستان، تردیدی نیست که انتصاب مدیریت عالی جدید استان، فصل تازه ای از فعالیت خوزستان در مسیر توسعه خواهد بود و با انتصاب استاندار جدید، اینک این وظیفه همه نخبگان فرهنگی، اجتماعی و سیاسی است که دست در دست هم برای توسعه خوزستان تلاش کنند.

تصمیم دولت به انتصاب استاندار بومی فصل تازه ای از حضور نخبگان استان در عرصه مدیریت عالی را رقم خواهد زد و به نظر می رسد همه طیف ها و گروهها صرف نظر از اینکه استاندار جدید چه کسی است می بایست اختلاف نظرهای گذشته را کنار گذشته و تیم جدید مدیریت استان را یاری کنند.

خوزستان امروز دردهای بیشماری دارد و لازم است تا حاشیه سازی ها به پایان برسد و همه دست استاندار جدید را بگیرند و به او کمک کنند و البته استاندار جدید خوزستان نیز دست یاری و مشارکت را به سوی همه گروهها و نخبگان اجتماعی وسیاسی و اقتصادی دراز کند بویژه آنکه رفع مشکلات خوزستان در گرو ایجاد فضای امن و آرامش سیاسی و اجتماعی برای جذب سرمایه گذاران و بهره مندی از شرایط مناسب پس از اجرایی شدن برجام است.

امیدواریم با انتصاب دکتر شریعتی ؛ خوزستان در سال چهارم دولت تدبیر و امید شاهد آغاز دوره ای جدید از اجماعی و همگرایی و هم افزایی همه نخبگان و طیفه ها و گروهها و جریانات باشد.

تصمیم دولت تدبیر و امید به انتصاب استاندار بومی بی تردید امیدواری و نشاط سیاسی در خوزستان را نیز افزایش می دهد و همه خوزستانی ها باور خواهند کرد که نیروهای نخبه و ارزنده این استان در صورت وجود فضای همگرایی و همدلی، می توانند اداره این استان مهم و استراتژیک را با دلسوزی تمام بعهده بگیرند.

سوابق استاندار جدید
بخشی از سوابق مدیریتی دکتر غلامرضا شریعتی استاندارمنتخب خوزستان شامل مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان شادگان،مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان ماهشهر،قائم مقام و معاونت پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور ،عضو هیات تخلفات اداری دانشگاه ،مدیرکل سیاسی و انتظامی استانداری خوزستان، معاونت سیاسی و امنیتی استانداری خوزستان،رییس ستاد انتخابات دوره هفتم مجلس شورای اسلامی،رییس ستاد انتخابات دوره نهم ریاست جمهوری،سرپرست استانداری خوزستان و عضویت هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز می شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president