آوای جنوب

احمد خورشیدی : قدرت سپاه موجب درماندگی نیروهای آمریکایی و انگلیسی در خلیج فارس شده است

خورشیدیدبیرکل جمعیت خدمتگزاران انقلاب اسلامی با اشاره به سخنان چند روز اخیر سخنگوی وزارت خزانه‌داری آمریکا در خصوص لزوم کمرنگ کردن نقش سپاه در منطقه گفت: این یک بهانه‌جویی دیگر برای عدم اجرای برجام است.

آوای جنوب؛

احمد خورشیدی‌آزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در چند روز اخیر افاضاتی از سخنگوی وزارت خزانه‌داری آمریکا در خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنیدیم که تأکید به کمرنگ کردن نقش سپاه کرده بود.

وی با اشاره به این که آمریکایی‌ها برای اجرا نکردن برجام همواره به موضوعات و بهانه‌هایی متوسل می‌شوند، افزود: آن‌ها به نقش سپاه پاسداران در معادلات منطقه‌ای از سوریه تا عراق پی برده‌اند و به همین منظور مرتب بر این موضوع تأکید دارند که باید نقش سپاه را کمرنگ کرد.

این فعال سیاسی گفت: وقتی از موضوع کمرنگ کردن نقش سپاه سخن به میان می‌‌آورند منظور آن‌ها جمهوری اسلامی است و اصولا آن‌ها به دنبال کمرنگ کردن نقش ایران در معادلات جهانی و منطقه‌ای هستند و لذا نباید نسبت به اجرایی کردن برجام به آن‌ها خوشبین بود.

خورشیدی‌آزاد با اشاره به عملکرد بی‌نظیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در معادلات منطقه‌ای اظهار کرد: وقتی قدرت سپاه موجب درماندگی نیروهای آمریکایی و انگلیسی در خلیج فارس می‌شود این نشان دهنده درماندگی استکبار جهانی در برابر این نیروی مردمی و ولایی است.

وی به همه دشمنی‌هایی که تاکنون با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شده است اشاره کرد و افزود: آمریکایی‌ها برای این که برجام را اجرایی نکنند به این موضوع متوسل شده‌اند و در اصل مقابله با سپاه پاسداران و کمرنگ کردن نقش سپاه به منزله ادامه همان سیاست‌های گذشته و خصمانه علیه جمهوری اسلامی ایران است.

دبیرکل جمعیت خدمتگزاران انقلاب اسلامی گفت: این حرف سخنگوی وزارت خزانه‌داری آمریکا نشان می‌دهد که آن‌ها همچنان به تحریم‌های مالی و بانکی خود ادامه می‌دهند که مسؤولان ما نیز باید تصمیمی دیگر برای مقابله با این همه دروغ‌گویی و خلف وعده داشته باشند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president