آوای جنوب

امام جمعه گچساران: امام جمعه بدون آگاهی پشت تریبون حرف نمی‌زند/ من باسند حرف می زنم ؛ موضع گیری نکنید

امام جمعه بدون آگاهی پشت تریبون حرف نمی‌زند و با استناد حرف می‌زند و ما نمی‌خواهیم با آبروی کسی بازی شود و دوستان در برابر تذکرات امام جمعه موضع نگیرند

امام جمعهائمه جمعه شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تأکید کردند: مقابل تذکرات و نصایح امام جمعه موضع‌گیری نشود.

آوای جنوب؛

حجت‌الاسلام سید امین الله حجازی امام جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته این شهرستان، اظهار داشت: مقام تقوا نجات دهنده انسان در این دنیا و آخرت است.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه تقوا برای انسان‌ها در دنیا، عنوان کرد: مقام تقوا تنها راه نجات و رهایی بشر از ظلم و ستم و از سیطره شیطان است.

امام جمعه گچساران خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان درهای خداوند متعال و سبحان بر روی بندگان باز بوده و این ماه بهترین فرصت برای انسان‌ها است.

حجازی گفت: انسان‌هایی که رحمت خداوند متعال و سبحان شامل آن‌ها می‌شود، می‌توانند در آخرت دست دوستان خود را بگیرند.

امام جمعه گچساران به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مسئولان نظام اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری در این دیدار فرمودند که من بارها تکرار کردم که کشور باید قدرتمند شود.

حجازی اظهار داشت: ایشان تأکید کردند اگر کشور قدرتمند شود و توانمندی‌های خود را افزایش دهد آن موقع می‌توانیم به مردم بگوییم آسوده باشید و وظیفه همه بوده که تلاش کنند کشور قدرتمند شود.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در این دیدار گفتند که در بحث برجام طرف مقابل می‌گوید ما برجام را پاره می‌کنیم، افزود: مقام معظم رهبری فرمودند اگر آن‌ها برجام را پاره کنند ما آن را آتش می‌زنیم.

امام جمعه گچساران گفت: رهبر معظم انقلاب گفتند که ما وظیفه‌مان را نسبت به برجام انجام دادیم ولی طرف مقابل به وظایف خود عمل نکرده است.

حجازی به ضرورت حمایت از جوانان مومن و انقلابی اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب تأکید کردند که من به جوانان مومن و انقلابی اعتقاد دارم و جوانان انقلابی در کشور باید حمایت و تقویت شوند.

حجازی با تبریک ۱۵ رمضان میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) و هفته اطعام نیازمندان، خاطرنشان کرد: امام حسن مجتبی(ع) دو بار تمام زندگی‌شان را با فقرا تقسیم کردند و به ما یاد دادند که باید به فکر فقرا و نیازمندان باشیم.

وی تصریح کرد: ضروری بوده که دست فقرا و نیازمندان را بگیریم و وظیفه خود را در قبال اقشار نیازمند در جامعه انجام دهیم.

امام جمعه گچساران با اشاره به اول تیرماه آغاز هفته مبارزه با مواد مخدر، عنوان کرد: مواد مخدر بلای خانمان‌سوز بوده و عزت و مردم یک شهر را از بین می‌برد.

حجازی با تأکید بر اینکه باید کمپ‌های ترک اعتیاد حمایت شوند، افزود: نیروی انتظامی که تقدیر می‌کنم از خدمات و عملکرد آن‌ها باید حمایت شود.

وی گفت: همه باید تلاش کنیم تا شهر از اعتیاد و آلودگی‌های ناشی از آن نجات یابد و همه در این زمینه همکاری و تلاش کنند.

امام جمعه گچساران با تبریک اول تیرماه سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی، اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی یک نهاد دینی و مردمی بوده و همه مردم باید کمک کنند تا این سازمان جلوی انحرافات را بگیرد.

حجازی گفت: چند بار خبرنگاران قصد مصاحبه با من را داشتند و من گفتم در ماه مبارک رمضان مصاحبه نمی‌کنم چون نمی‌خواهم تند باشم و ماه رمضان ماه رحمت و مغفرت است.

وی با بیان اینکه تذکر امام جمعه نصیحت است و نباید در مقابل تذکرات امام جمعه موضع‌گیری شود، افزود: امام جمعه تجربه دارد و بنایش بر حفظ آبروی مردم به ویژه در ماه مبارک رمضان است.

امام جمعه گچساران بیان کرد: امام جمعه بدون آگاهی پشت تریبون حرف نمی‌زند و با استناد حرف می‌زند و ما نمی‌خواهیم با آبروی کسی بازی شود و دوستان در برابر تذکرات امام جمعه موضع نگیرند.

وی تصریح کرد: رسمی در مبانی دینی بوده که امام جمعه یک جاهایی تذکر دهد تا مسئولان تلاش کنند مشکلات برطرف شود نه اینکه موضع بگیرند.

امام جمعه گچساران با تأکید بر اینکه تذکرات امام جمعه نصیحت است و از سر عناد نیست، افزود: برای رعایت موازین شرعی و اصول مقدس نظام جمهوری اسلامی و برطرف شدن مشکلات مردم همه تلاش کنیم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president