آوای جنوب

خادمی استاندار : هیچ خبری از سفر رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد نیست

روحانیاستاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: زمان سفر هیئت دولت به کهگیلویه و بویراحمد مشخص نشده است.

آوای جنوب؛

سید موسی خادمی عصر امروز در نشست اقتصاد مقاومتی بر لزوم عملیاتی کردن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تأکید کرد و گفت: مدیران علمکرد خود در خصوص اقتصاد مقاومتی را به صورت دقیق ثبت و در جلسه گزارش دهند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: امروز اولین نشست اقتصاد مقاومتی در استان برگزار شد که برخی از دستگاه‌ها در تهیه گزارشات خود دقت لازم را نکرده بودند و آمارهای اشتباه ارائه شد که این آمارها اصلاح و در نشست بعدی به صورت دقیق گزارش داده شود.

وی با بیان اینکه عملیاتی کردن برخی از طرح‌ها، برنامه‌ها و پروژه‌های اقتصادی مقاومتی نیازمند اعتبار است، افزود: بسیاری از طرح‌ها و پروژه‌ها نیازمند اعتبار است که امیدواریم اعتبارات هر چه سریع‌تر تخصیص داده شود تا از آن در طرح‌ها و پروژه‌ها استفاده کنیم.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در گزارشی که دستگاه‌ها ارائه کردند، دقت و توجهی نشده بود، گفت: جلسات اقتصاد مقاومتی هر دو هفته یک بار در روزهای چهارشنبه برگزار می‌شود که تا دو هفته مانده به جلسه بعدی دستگاه‌ها وظایف خود را انجام دهند و برنامه خوبی ارائه کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش دوم سخنان خود با اشاره به سفر هیئت دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: زمان سفر هئیت دولت به استان مشخص نیست و تاریخی برای سفر هم تعیین نشده است اما دستگاه‌ها پروژه‌های کلنگ‌زنی، افتتاحی و بازدیدی خود برای بازدید وزرای در سفر آتی هیئت دولت به استان را به دفتر امور عمرانی بدهند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president