آوای جنوب

بهروان : وزارت نفت تنها قصد هزینه در لیگ برتر را ندارد /نفت گچساران، امیدیه ،‌ مسجد سلیمان و آبادان تیم‌داری می‌کنند

اگر وزارت نفت تمایلی به تیم‌داری ندارد باید رایزنی بهتری در این خصوص انجام شود

هوادارانرئیس مسابقات سازمان لیگ برتر گفت: انتقال امتیاز تیم نفت تهران به ملوان بندر انزلی باید به تایید مسئولان ذیربط برسد.

آوای جنوب؛

غلامرضا بهروان در گفتگو با خبرنگاران درباره برنده شدن باشگاه ملوان بندر انزلی در مزایده واگذاری باشگاه نفت تهران افزود: این مزایده از مدت‌ها پیش شروع شده بود به هر حال در درجه اول هیئت فوتبال استان تهران و اداره کل ورزش جوانان باید با این انتقال موافقت کنند و اخذ مجوز از این نهادها الزامی است.

وی در ادامه عنوان کرد: به طور حتم هیئت فوتبال استان تهران و اداره کل ورزش جوانان با خروج نفت از تهران مخالفت می‌کنند. در کنار این دو نهاد سازمان لیگ هم تنها شرط موافقت با فروش نفت را حفظ این تیم در تهران اعلام کرده است چرا که ما تجربه تلخی از انتقال تیم‌های تهرانی به شهرستان داریم. وضعیت پاس همدان و پیکان قزوین تیم‌های انتقال یافته به شهرستان خوب نیست. به نظرم تصمیم بهتری در مورد انتقال نفت به بخش خصوصی باید گرفته شود.

بهروان تصریح کرد: تیم نفت تهران در کنار استقلال و پرسپولیس می‌توانست یکی از بهترین تیم‌های فوتبال کشورمان باشد همانطور که با صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا این امر را ثابت کرد. به هر حال فدراسیون فوتبال هم با انتقال نفت به انزلی مخالف است.

رئیس مسابقات لیگ برتر گفت: روز گذشته از طریق رسانه‌ها متوجه انتقال نفت تهران به انزلی شدم اما تا کنون به صورت کتبی این موضوع را دریافت نکردم. اگر هم ابلاغ شود ما با انتقال نفت به انزلی موافقت نمی‌کنیم چرا که منافع فوتبال را در نظر می‌گیریم. همچنین هیئت رئیسه سازمان لیگ با انتقال نفت تهران به انزلی مخالف است.

بهروان در مورد شادی مردم انزلی پس از این اتفاق گفت: برای مردم انزلی احترام ویژه‌ای قائل هستم اما هر موضوعی قواعد خاص خود را دارد. مردم انزلی ولی نعمت ما هستند اما فوتبال یکسری اصولی دارد. معتقدم ملوان به فوتبال ملی خدمت کرده و بازیکنان زیادی تحویل تیم ملی داده است اما مردم تهران هم حق دارند که از تیم نفت حمایت کنند.

وی در خصوص اینکه وزارت نفت حاضر به تیم‌داری در لیگ برتر نیست بیان کرد: ‌اگر وزارت نفت تمایلی به تیم‌داری ندارد باید رایزنی بهتری در این خصوص انجام شود. وزارت نفت اعلام کرده قصد هزینه در لیگ برتر را ندارد اما چند مشتری تهرانی هم حضور داشتند که توانایی خرید امتیاز تیم نفت را داشتند. در ضمن تیم‌هایی مانند نفت امیدیه، گچساران،‌ مسجد سلیمان و نفت آبادان تیم‌داری می‌کنند و وزارت نفت بودجه‌ای برای این تیم‌ها در نظر گرفته است.

بهروان در ادامه عنوان کرد: ‌فوتبال رویکرد مختلفی دارد و می‌توان با سرمایه‌گذاری نتایج مطلوب گرفت.

رئیس مسابقات لیگ برتر در پایان درباره فشار نمایندگان انزلی خاطر نشان کرد: به هر حال طبیعی است که نمایندگان انزلی برای به دست آوردن رضایت شهروندان خود دست به اقداماتی بزنند اما فوتبال حرفه‌ای اجازه چنین اقدامی را نمی‌دهد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president