آوای جنوب

قابل توجه فوتبالیست های نوجوان ؛ تست گیری بازیکنان نوجوانان نفت گچساران آغاز شد

سرپرست تیم فوتبال نوجوانان نفت و گاز گچساران از آغاز تست گیری تیم فوتبال نفت و گاز گچساران برای فصل جدید لیگ برتر خبر داد.

 آوای جنوب؛

براساس این گزارش، محمدرضا یزدان شناس در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: این تست گیری انتخابی از روز یکشنبه ۲۳ خرداد آغاز وبه مدت سه روز برای کلیه بازیکنان رده سنی نوجوانان بومی وغیربومی که متولد ۱۳۸۰/۱۰/۱۱ به بعد هستند در ورزشگاه پدخندق نفت گچساران برگزار خواهد شد.

یزدان شناس اظهارداشت: شرکت کنند’گان در صورت تاییدیه در تست فنی زیر نظر کادر فنی و پزشکی باشگاه نفت و گاز گچساران جهت شرکت در تمرینات تیم فوتبال نوجوانان دعوت خواهند شد.

وی تصریح کرد : با توجه به ضوابط شورای ورزش وزارت نفت مبنی بر رعایت درصد بازیکنان فرزند شرکت نفتی در این تست گیری اولویت با بازیکنان شرکت نفتی و سپس بومی غیرشرکتی خواهد بود و در صورتیکه ظرفیت خالی وجود داشته باشد از بازیکنان سایر شهرها نیز انتخاب می شود.

یزدان شناس یادآور شد: امسال ششمین حضور مستمر این تیم در لیگ برتر فوتبال نوجوانان ایران بوده و معرفی بازیکنان مطرحی همچون میلادغریبی، محمدرشید مظاهری، فرشید علیزاده، رضا قیالی، سهیل صالحی از دستاوردهای این تیم دراین منطقه است.

وی تاکید کرد: نوجوانان فوتبال نفت و گاز گچساران در سطح فوتبال پایه کشور یکی از قطب های قوی محسوب شده و همواره فوتبال پاک را در دستور برنامه های کاری خود قرارداده است.

سرپرست تیم فوتبال نوجوانان نفت و گاز گچساران افزود: سرمربی این تیم در فصل جاری رقابت های لیگ برتر نوجوانان برعهده حسن کیامرثی خواهد بود که همزمان با تست گیری ترکیب دقیق کادرفنی تیم نیز اعلام خواهد شد.

یزدان شناس بیان کرد: برنامه های ویژه ای برای حضور مقتدرانه در لیگ برتر نوجوانان داریم که امیدواریم با جذب بازیکنان مورد نیاز بتوانیم به این اتفاق مهم دست پیدا کنیم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president