آوای جنوب

رئیس‌کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد: مدیران کهگیلویه و بویراحمد خود را وامدار نماینده مجلس ندانند

براساس بررسی‌های انجام شده هیچ پیشرفتی در سیستم مدیریتی استان کهگیلویه و بویراحمد طی چند سال اخیر نداشتیم که باید مسئولان جوابگو باشند

مزلرعیرئیس‌کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر‌اینکه مدیران استانی خود را وامدار مردم بدانند نه نماینده مجلس گفت: هیچ پیشرفتی در سیستم مدیریتی این استان در چند سال اخیر نداشتیم که باید مسئولان جوابگو باشند.

آوای جنوب؛

غلام‌رضا مزارعی ظهر امروز در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: نباید دایره حفظ حقوق بیت المال را محدود کنیم و مدیران استانی این را مد نظر داشته باشند که دستگاه قضایی پشتوانه و پیشانی نظام بود و با همکاری با این دستگاه نظام را تقویت کنند.

وی با تاکید بر اینکه در اجرای قانون با کشی تعارف نداریم، افزود: هیچ کسی در مدیریت قضایی کشور حاشیه امن برای خود تعریف نکند و از آوردن نامه از نماینده مجلس، دستگاه همتراز و یا دست نوشته از دوست و آشنا برای جلوگیری از برخورد با متخلفان خوداری کنند.

مزارعی با اشاره به اینکه دو نوع مدیر متخلف و دلسوز که خطایی ازش سر زده داریم، تصریح کرد: نوع برخورد با این دو مدیر فرق دارد و باید دست مدیر دلسوز گرفته و تقویت شود و البته تذکر در کنارش بدهیم.

رئیس‌کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: وضعیت موجود این استان که در بخش‌های مختلف جزو استان‌های آخر توسعه است حاصل کم کاری مدیران استانی است زیرا دلسوزانه فعالیت نمی‌کنند.

مزارعی با تاکید بر اینکه هدف دستگاه قضایی استان مچ گیری نیست بلکه به نحو احسن تمام فعالیت ما در چهارچوب وظیفه نظارتی است، عنوان کرد: این استان نیاز به مدیریت جهادی دارد و با مدیریت انفعالی جلو نمی‌رود.

وی اظهار داشت: براساس بررسی‌های انجام شده هیچ پیشرفتی در سیستم مدیریتی استان کهگیلویه و بویراحمد طی چند سال اخیر نداشتیم که باید مسئولان جوابگو باشند.

مزارعی گفت: مسئولان خودشان را وامدار نماینده مجلس، استاندار و اشخاص ندانند و رسالت خود را انجام دهند اینکه رضایت نماینده مجلس را داشته باشی ولی مردم نه،کار بیهوده‌ای بوده زیرا ملاک مردم است.

وی با تاکید براینکه در دفاع از حقوق بیت‌المال با هیچ کسی تعارف نداریم و قانون را اجرا می‌کنیم، افزود: هرگونه دست درازی به حقوق عمومی مردم را قطع می‌کنیم.
مزارعی با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد برای پیشرفت و توسعه به مدیران جهادی نیاز دارد، افزود: مدیران منفعل به هیچ وجه نمی‌توانند به این استان در راستای توسعه کمک کنند.

این مسؤول ارشد قضایی گفت: مسؤولان نباید برای خوشایند فلان نماینده و مسؤول اقدام کنند چرا که اگر به فکر مدیریت این چنینی باشند همان بهتر که مدیر نباشند و چهره مدیریتی خود را مخدوش نکنند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president