آوای جنوب

چهارمین جشنواره استانی ” داستان ۵۵ کلمه‌ای رضوی” در گچساران برگزار می‌شود

نوروزیرئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران گفت: جشنواره استانی« داستان ۵۵ کلمه‌ای رضوی » در این شهرستان برگزار می‌شود.

آوای جنوب؛

امیر حسین نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگاران در گچساران اظهار داشت: چهارمین جشنواره استانی رضوی « داستان ۵۵ کلمه‌ای رضوی » از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره در مردادماه امسال و در دهه کرامت برگزار می‌شود افزود: این جشنواره از سری برنامه‌های دهه کرامت «از آفتاب» است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران با اشاره به موضوعات این جشنواره خاطرنشان کرد: موضوع داستان‌ها پیرامون زندگی و ابعاد شخصیت حضرت علی بن موسی الرضا(ع)، حضرت معصومه(س)، حضرت احمد بن موسی(ع)(شاهچراغ) و حضرت امام‌زاده بی بی حکیمه خاتون(س) است.

نوروزی عنوان کرد: علاقه‌مندان جهت شرکت در این جشنواره و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران مراجعه کنند.

وی گفت: این جشنواره با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی و هنری مرتبط با سیره‌ی ائمه معصومین به ویژه حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و شناسایی، معرفی و تجلیل از پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی و هنری در زمینه سیره‌ی حضرت علی بن موسی الرضا(ع) برگزار می‌شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president