آوای جنوب

به دعوت باشگاه نفت و گاز گچساران ؛

مربیان لیگ برتری تماشاگر ویژه دیدار نفت گچساران می شوند

گچساران- به دعوت باشگاه نفت و گاز گچساران چند تن از مربیان لیگ برتر فوتبال کشور تماشاگر ویژه دیدار پلی آف لیگ دسته دوم می شوند.

آوای جنوب؛

عبدالله ویسی، نعیم سعداوی، کریم بوستانی و داریوش یزدی به دعوت باشگاه نفت و گاز گچساران همراه تماشاگران پرشور گچسارانی این بازی را از نزدیک تماشا خواهند کرد.

رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران در این خصوص به خبرنگاران گفت: با توجه به حساسیت بالای دیدار پلی آف لیگ دسته دوم و از آنجا که در فصل نقل و انتقالات لیگ برتر و لیگ دسته اول فوتبال کشور نیز قرارداریم از مربیان لیگ برتری برای تماشای بازی دعوت شده است.

محمد حبیبی نژاد اظهارامیدواری کرد حضور این مربیان تراز اول فوتبال کشور در گچساران بتواند راهی برای حضور بازیکنان با استعداد بومی و تقویتی تیم نفت و گاز گچساران در انتقال به  تیم های سطح اول کشور باشد.

حبیبی نژاد افزود: در روز بازی پلی آف مهمان دیگر نیز از مدیریت ورزش مناطق نفتخیز برای تماشای این دیدار حساس و تماشایی دعوت بعمل آمده است.

دیدار برگشت پلی آف لیگ دسته دوم فوتبال روز سه شنبه ۱۱ خرداد ۹۵ بین دو تیم نفت و گاز گچساران و پارس جنوبی جم در ورزشگاه شهدای نفت گچساران برگزار خواهد شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president