آوای جنوب

سیدگمارونی ها و جمعی از بزرگان طوایف گچسارانی و مقیم گچساران در کنار ابوالفتح رحمانی کاندید شورای شهر دوگنبدان+تصاویر

من با مشورت شما بزرگان شهرم و برای خدمت خالصانه به صحنه انتخابات آمده ام.

به گزارش آوای جنوب جمعی از بزرگان و طوایف بزرگ گچسارانی و مقیم گچساران با حضور در ستاد انتخاباتی مهندس ابوالفتح رحمانی از وی اعلام حمایت کردند.

مهندس رحمانی ضمن تشکر از حمایت اقشار مختلف از کاندیداتوری خود گفت: من با مشورت شما بزرگان شهرم و برای خدمت خالصانه به صحنه انتخابات آمده ام.

این کاندید پنجمین دوره انتخابات شورای شهر با اشاره به بار ترافیکی موجود که هم اکنون مرکز شهر را در بر گرفته است بیان کرد: کاهش بار ترافیکی مرکز شهر که امروزه به دلیل بهسازی خیابان بلادیان ترافیک سنگین موجب نارضایتی مردم این شهر شده و بار ترافیکی سنگینی که خیابان مدرس ، شهید پرویزی و کیامرثی را در بر گرفته سبب ناراحتی مردم و بازاریان شده است و این در حالیست که باید برای انجام کارهای سنگین در شهر زمینه های لازم را مانند تعریض خیابانها و ایجاد پارکینگ را فراهم می کردیم تا امروز دیگر دغدغه بار ترافیکی را نداشته باشیم.

ابوالفتح رحمانی به حمایت قاطع از انبوهسازان و مسکن سازان اشاره و اذعان کرد: حمایت از انبوه سازان و مسکن سازان در وهله اول با رعایت قانون و مقررات ساخت و ساز از دیگر برنامه این حقیر است.

وی به تعدیل عوارض ساختمانی و تعدیل عوارض کسبه و پیشه اشاره و عنوان کرد: امروزه با گرفتن عوارض ساختمانی بسیار بالا موجب نارضایی بسیاری از سازندگان ساختمانی در شهر شده و با تعدیل قیمت عوارض و مالیات ساختمانی موجب جان گرفتن ساخت و ساز تازه در این عرصه خواهیم شد.

این کاندید به تشکیل شورای محلات هر محله ۵ نفر به عنوان شورای محله اشاره و بیان کرد: تشکیل شورای محلات در هر محله ۵ نفر عضو اصلی برای بررسی مشکلات و نیازمندی‌های آن محله و همچنین تشکیل جلسات ماهانه با اعضای اصلی شورای محله از دیگر اقدامات این کاندید خواهد بود.

این کاندید پنجمین دوره انتخابات شورای شهر دوگنبدان با بیان اینکه در چند سال اخیر حمایتی از مسوولان در جهت ورزشکاران غیر نفتی صورت نگرفته است، خاطرنشان کرد: حمایت قاطع از ورزش و تشکیل تیم‌های ورزشی مانند فوتبال، هاکی، هندبال و فوتسال و دیگر ورزش های قهرمانی که این شهر استعداد آن را دارد که بتواند بدون وابستگی به نفت در کشور بدرخشد.
ابوالفتح رحمانی ادامه داد: تهیه لایحه فرهنگی و برگزاری همایش‌های فرهنگی،راه اندازی صدای شهروند با سامانه ۱۳۷ و ایجاد مجتمع فرهنگی و هنری با مشارکت بخش خصوصی از برنامه‌های مهم این جانب در راستای رفاه حال شهروندان گچسارانی خواهد بود.در ادامه تصاویر را مشاهده کنید:

////////////////////////

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president