آوای جنوب

پس از کسب سهمیه آسیایی،

هندبال نفت و گاز گچساران نایب قهرمان لیگ برتر ایران شد

در فینال لیگ برتر هندبال تیم هندبال نفت و گاز گچساران نایب قهرمان لیگ برترکشور شد.

آوای جنوب؛

عصر چهارشنبه در سالن پیام نور شهر فردوس دو تیم هندبال نفت و گاز گچساران و منیزیم فردوس به مصاف هم رفتند که هندبالیست های نفتی در یک بازی نفس گیر و نزدیک با نتیجه ۲۲ بر ۲۰ از میزبان قدر خود شکست خوردند.

تیم هندبال نفت و گاز گچساران که فصل گذشته رقابت های لیگ برتر هندبال به عنوان پدیده لیگ برتر معرفی شده بود در فصل جاری با ارائه بازی های درخشان پس از هفته ها صدرنشینی در گروه خود توانست علاوه بر کسب سهمیه آسیایی به فینال این رقابت ها نیز راه یابد.

شاگردان مهران کیخایی در آخرین بازی فینال لیگ برتر هندبال با ارائه یک بازی چشمگیر و خیره کنند شایستگی های هندبال استان کهگیلویه و بویراحمد را به کشور نشان دادند.

تیم منیزیم فردوس هم که از تیم های قدر با بازیکنان ملی پوش و خارجی بود در این دیدار خانگی از همه امتیازات میزبانی به خوبی بهره برد و با تکیه بر نیروی هواداران خود مقام قهرمانی لیگ برتر هندبال رابه مردم فردوس هدیه داد.

سرپرست تیم هندبال نفت وگاز گچساران در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: از همه بازیکنان رضایت کامل داریم و با تکیه برتوان همین بازیکنان بومی تا این مرحله پیش آمدیم و همانطور که از نتیجه بازی پیدا است ما تنها برای کسب مقام قهرمانی به فردوس آمدیم.

مجید راستی پور تاکید کرد: هندبال استان کهگیلویه وبویراحمد امروز باید به این جوانان تیم نفت افتخار کند و در انتخابی تیم ملی نسب به این استعدادها توجه بیشتری داشته باشد.

راستی پور تصریح کرد: در این موفقیت بزرگ همه مردم با تعصب گچساران و مسئولان ورزش نفت سهیم هستند که امیدواریم با حمایت های بیشتر این را در مسابقات آسیایی و فصل آینده لیگ برتر تنها نزارند.

تیم هندبال نفت و گاز گچساران تنها نماینده هندبال استان کهگیلویه و بویراحمد است که تاکنون توانسته به فینال رقابت های لیگ برتر هندبال راه یابد و برای نخستین بار سهمیه آسیایی هندبال را برای باشگاه نفت و استان همراه آورد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president