آوای جنوب

در انتخاب عارف و لاریجانی وانمود کنید که انتخاب شما رای به هر دو بوده است!!!/مصطفی جوزانی

جوزانی{{آنچه در زیر آورده شده است از سری یاد داشت های مخاطبان آوای جنوب است که عینا درج می شود و آوای جنوب کهگیلویه و بویراحمد آن را تایید یا تکذیب نمی نماید شما هم می توانید نظر خود را در خصوص این مطلب بیان کنید.}}

مصطفی جوزانی
ریا یا تزویر قطعا به جز برای رسیدن به هدف یا فتح قله های کمال (البته صرفا مادی و کاذب آن ) ظاهرا کاربرد دیگری ندارد.
به عنوان مثال اتهامی که به برخی منتخبین نمایندگی مجلس دهم از طرف رسانه ها و سیاسیون وارد است، پنهان کردن خط فکری آنان و چسباندن خود به لیست جریانی خاص جهت کسب آرا و راه یافتن به مجلس است!
که در نوع خود این روش حقارت آمیزترین نقشی است که دورویی را بین روسیاهی و سفیدی لنگ گذاشته است.
حال گاهی اوقات شرایط شمارا وادار به رنگین شدن در فضا و جوی خواهد نمود که کمترین تفاوت فی مابین را داشته باشد مثلا گاه وقتی شما به اقتضای شرایط در فاصله ۳۰۰ کیلومتر دارای دو حالت و اندیشه متفاوت خواهید شد. یا به نوعی در فاصله جابه جایی دو رئیس جمهور یا دو رئیس مجلس اتوماتیک وار دو فکر متفاوت از خود بروز می دهید!!
گاهی امکان دارد برای افراد مدعی بصیرت با انداختن چفیه دم از انقلاب و دفاع از ارزشها بزنید اما باز به اقتضای شرایطی که نبوغ شما در آینده نگری را خواهد رساند!! قبل از آن با بستن دستبند رنگین و محکوم به براندازی (فتنه سال ۸۸) در خیابانها رهبری پیاده نظامها یا عضوی از آنان بوده باشید.
حال در چنین شرایطی گاها کسانی گرفتن چنین مواضع دوگانه و دو پهلو را از فاکتورهای زیرکی درسیاست می دانند که چنین بیان و نظری قطعا خط حایل مابین دو سیاست خالص دینی و مادی یا امیه ای و علوی و از همه مهمتر سیاست حق و باطل را در نظر نمی گیرد. که در صورت عدم پذیرش مرز بین این دو گزاره قبح هر اقدامی جهت رسیدن به مطامع و مناصب بالاتر از آن خواهد شکست.
ورود به این قضایا شرایط و زمانه خود را می طلبد به عنوان مثال اگر دل طلب وزارت کند بهترین زمان ممکن بروز ضعف در مدیریت وزیر مربوطه خواهد بود، که مثلا دم از نامه هشدار آمیز قبلی!!!(توجه فرمائید قبلی) حقوق های نجومی مسئولان بیمه کشور، به وزیر اقتصاد زنید!! بگذریم از مرگ سهراب که کم ارزشتر از هزینه نوش دارو درزمان خود بود.
یا اینکه در این مجلس جدید عضو هیئت رئیسه فراکسیونی باشید، اما در انتخاب رئیس مجلس مابین عارف و لاریجانی به شکلی عجیب وانمود کنید که انتخاب شما رای به هر دو بوده است!!!
گفتیم که کسب این مطامع و هدفها به گونه ای باید باشند که اولا با طی هر مسیری هر چند ضد اخلاق، قابل دسترسی باشد و ثانیا ارزش چربش آن را داشته باشد.
به عنوان نمونه موضع گیری در برابر ائمه جمعه و تریبون نماز جمعه نه خللی در کسب مطامع آینده شما خواهد نمود و نه حتی میلی در بدست آوردن آن دارید یا می توانید داشته باشید بنابراین اقتضائات شرایط و جو زمانه هیچ گاه مانعی در حمله و نقد عملکرد آن نخواهد بود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president