آوای جنوب

دستور رئیس کل دادگستری کهگیلویه وبویراحمد به قضات استان و انتصاب معاون جدید خود

به زندانیانی که مخل امنیت مردم شده اند هیچ گونه تسهیلاتی ندهید و همچنین در تصرفاتی که در حوزه منابع ملی انجام می شود نیازی به

مزارعیحجت الاسلام و المسلمین مزارعی از کاهش ورودی۷ هزار پرونده قضایی در سال ۹۴ خبرداد و گفت: کاهش ۲۰ درصدی نزاع های فردی و جمعی، ارتقاء دستگاه قضایی به رتبه های بالای کشوری از دیگر موفقیت های دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در سال گذشته است.

آوای جنوب؛

حجت الاسلام و المسلمین مزارعی از کاهش ورودی۷ هزار پرونده قضایی در سال ۹۴ خبرداد و گفت: کاهش ۲۰ درصدی نزاع های فردی و جمعی، ارتقاء دستگاه قضایی به رتبه های بالای کشوری از دیگر موفقیت های دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در سال گذشته است.

رئیس کل دادگستری کهگیلویه وبویراحمد در همایش فصلی رؤسا و دادستانهای حوزه های قضایی استان گفت: رتبه اول کشور را در بازدید از زندان و بررسی مشکلات زندانیان در میان سایر استانها کسب کرده ایم.

وی گفت: در کاهش ورودی پرونده ها، صدور احکام متقن و بااستدلال، افزایش بهره وری موفق عمل کرده ایم و آمارهای قوه قضاییه و اظهار نظر مسئولان قوه موید این موفقیت ها است.

رئیس شورای قضایی استان با بیان اینکه قاضی موفق کسی است که بیشترین پاسخگویی به مردم را داشته باشد تاکید کرد: در رسیدگی به پرونده های قدیمی که از سالهای گذشته در حوزه های قضایی مانده است باید هر چه سریعتر احکام مربوطه صادر شود زیرا این وقفه باعث می شود نسبت به حوزه قضایی بدبینی به وجود بیاید.

این مسئول عالی قضایی خطاب به رؤسا و دادستانهای حوزه های قضایی استان یادآور شد: به زندانیانی که مخل امنیت مردم شده اند هیچ گونه تسهیلاتی ندهید و همچنین در تصرفاتی که در حوزه منابع ملی انجام می شود نیازی به شکایت سازمان خاصی نیست، همین که در این مسأله اطلاع رسانی شود دادستان می تواند به آن ورود کند.

گفتنی است دراین جلسه فرخیانی از قضات باسابقه دستگاه قضایی به عنوان معاون جدید قضایی دادگستری کل استان به صورت رسمی معرفی شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president