آوای جنوب

کلنگ زنی و افتتاحیه چندین پروژه سپاه ناحیه گچساران + تصاویر

DSC_0019فرمانده سپاه ناحیه گچساران:بسیج موجب سرافرازی انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت: بسیج همواره در همه مراحل موجب سرافرازی انقلاب اسلامی است چرا که بسیاری از دستاوردهای انقلاب بر پایه تفکر بسیجی ایجاد شده است.

صبح امروز و با حضور سردار بوعلی فرمانده سپاه فتح استان، فرمانده سپاه ناحیه گچساران و دیگر مسؤولان شهرستانی پایگاه مقاومت شهید پروانه کاویانی امام‌زاده جعفر(ع) افتتاح شد.

جهانگیر انصاری در حاشیه این مراسم اظهار کرد: افتتاح این پایگاه برای گردهم جمع شدن اقشار مختلف مردم به خصوص نوجوانان و جوانان برای پاسداری و دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری موثر است.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت: بسیج همواره در همه مراحل موجب سرافرازی انقلاب اسلامی است چرا که بسیاری از دستاوردهای انقلاب بر پایه تفکر بسیجی ایجاد شده است.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی با تفکر و روحیه بسیجی شکل گرفت و پیشرفت کرد که خوشبختانه امروز به خوبی نتیجه آن را می‌بینیم.

انصاری افزود: امروز با حضور فرمانده سپاه استان پایگاه مقاومت شهید پروانه کاویانی در امام‌زاده جعفر (ع) گچساران افتتاح شد.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران تصریح کرد: این پروژه در زمینی به مساحت ۲۵۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

DSC_0014کلنگ احداث موسسه تامین درمان بسیجان درگچساران زده شد

کلنگ احداث موسسه تامین درمان بسیجان با حضور فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در گچساران به زمین زده شد.

ساخت موسسه تامین درمان بسیجان که ظهرامروز توسط سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان محلی کلنگ آن به زمین زده شد در زمینی به مساحت ۳۰۰۰ متر مربع آغاز شد.

سرهنگ جهانگیر انصاری فرمانده سپاه ناحیه گچساران در آیین کلنگ زنی این موسسه گفت: این مرکز تخصصی درمانی با زیر بنای ۱۲۰۰مترمربع در ۴ طبقه ساختمان در بخش‌های مختلفی با مجموعه کامل شامل بخش‌های دندان‌پزشکی، آزمایشگاه، نمونه‌برداری، سونوگرافی، داروخانه، اتاق معاینات برادران و خواهران، تزریقات وبخش های دیگر خواهد بود.

وی تصریح کرد:اعتبار اولیه این مرکز تخصصی درمانی یک میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان است که تا پایان سال ۹۶ به بهره‌برداری خواهد رسید.

انصاری درادامه کار در حوزه درمان بسیجیان و کم کردن بخشی از گرفتاری های درمانی آنان را بسیار ارزشمند برشمرد و افزود :احداث موسسه تامین و درمان بسیجیان و ارائه خدمات درمانی به آنان یک توفیق الهی و از باقیات صالحات است که به طور جدی برنامه احداث این مرکز تخصصی درمانی را دنبال خواهیم کرد.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران دغدغه مردم و بسیجیان برای ساخت هرچه سریع‌تر این موسسه درمانی را غیرقابل وصف دانست و از همه مسئولین خواست تا سپاه ناحیه گچساران را در این امر بزرگ همراهی کنند.

گفتنی است این درمانگاه قرار است در شهرک گلستان گچساران در ۴طبقه احداث شده و بصورت شبانه روزی به اقشار ضعیف و محروم جامعه و بسیجیان خدمت رسانی کند

پروژه باغ مرکبات سپاه درگچساران افتتاح شد

پروژه باغ مرکبات سپاه ناحیه گچساران با حضور فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد.

پیش از ظهر امروز پروژه باغ مرکبات سپاه ناحیه گچساران با حضور فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان محلی افتتاح شد.

سرهنگ جهانگیر انصاری فرمانده سپاه ناحیه گچساران در این آئین، گفت: اجرای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی از اولویت‌های برنامه کاری در سپاه ناحیه گچساران است.

وی افزود: پروژه باغ مرکبات سپاه ناحیه گچساران در مجموعه اردوگاه قدس این شهرستان به مساحت ۲۵ هکتار بوده که مجهز به سیستم آبیاری قطره‌ای و آبیاری تحت فشار است.

انصاری گفت: این پروژه اقتصاد مقاومتی برای ۱۴ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغال‌زایی ایجاد کرده است.

با حضور فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد
میدان تیر گچساران افتتاح شد

 

میدان تیر ناحیه بسیج مقاومت گچساران با حضور فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد.

ظهر امروز با حضور فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان نظامی، انتظامی و محلی گچساران میدان تیر بسیج ناحیه مقاومت گچساران افتتاح شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران در این مراسم اظهار کرد: میدان تیر افتتاح شده با همکاری و تعامل مطلوب شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران تکمیل شده که در این خصوص تعدادی دیگر از ادارات نیز همکاری خوبی داشته‌اند.

جهانگیر انصاری با بیان اینکه میدان تیر ناحیه مقاومت بسیج گچساران با اعتباری افزون بر یک‌ میلیارد تومان با ۲۵ جایگاه تیراندازی ساخته شده است تصریح کرد: این میدان تیر دارای ساختمان‌های آموزش، آشپزخانه و دیگر اماکن بوده که با همکاری شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است.

وی بیان کرد: این میدان تیر یکی از استانداردترین میادین تیر بوده که در هر بازه زمانی امکان استفاده و انجام عملیات تیراندازی در آن وجود دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گچساران با بیان اینکه این میدان تیر از مجموعه اردوگاه قدس این شهرستان است، یادآور شد: امیدواریم با همکاری و پیگیری‌ها لازم بحث توسعه اردوگاه برای استفاده گردان‌های بیت‌المقدس و عاشورا فراهم شود.۲۰۸۷۴DSC_0007 DSC_0009 DSC_0014 DSC_0017 DSC_0019

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president