آوای جنوب

حجت‌الاسلام بزرگواری : دیدار فتنه‌گر ۸۸ با بهائیان موضوع تازه‌ای نیست

در فتنه ۸۸ چنین فرد فتنه‌گری که امروز با بهائیان نشسته به همراه معاندین و افرادی از فرقه ضاله بهائیت موجب آن همه ضرر و خسران برای کشور شدند

بزرگوارینماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نشست فتنه‌گر ۸۸ با بهائیان موضوع تازه‌ای نبوده و این افراد سال‌هاست که چنین نشست‌هایی دارند.

آوای جنوب؛

حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در یاسوج در خصوص نشست یکی از محکومین فتنه ۸۸ با افرادی از فرقه ضاله بهائیت اظهار کرد: این موضوع تازه‌ای نیست و چنین افرادی سال‌هاست که چنین نشست‌هایی دارند.

وی گفت: در فتنه ۸۸ وقتی بخشی از مردم را به کف خیابان‌ها آوردند بهائی‌ها و سلطنت‌طلب‌ها و منافقین بودند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: در فتنه ۸۸ چنین فرد فتنه‌گری که امروز با بهائیان نشسته به همراه معاندین و افرادی از فرقه ضاله بهائیت موجب آن همه ضرر و خسران برای کشور شدند.

برزگواری افزود: کسانی که مردم را شهید کردند و مساجد را آتش زدند همین افراد بودند لذا امروز نشستن فتنه‌گر ۸۸ با بهائی‌ها چیز تازه‌ای نیست.

وی گفت: اگر بخشی از مردم در آن فتنه اعتراضاتی داشتند، مساجد را آتش نمی‌زدند بلکه این کار بهائی‌ها و سلطنت‌طلبان با هدایت سران فتنه و فتنه‌گرانی مثل این فرد بودند.

بزرگواری افزود: روز عاشورا به مقدسات و امام توهین کردند و باید دانست این خاندان برای ماندن در قدرت و تثبیت جایگاه‌های خودشان هر کاری می‌کنند و امروز هم با بهائیان نشست دارند و عکس می‌گیرند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president