آوای جنوب

جشن الفبا برای دوهزارو ۲۰۰ دانش آموز اول ابتدایی گچساران برگزار شد+تصاویر

DSC_1307جشن الفبا برای بیش از دو هزارو ۲۰۰ دانش آموز اول ابتدایی در مدارس ابتدایی گچساران برگزار شد.

آوای جنوب؛

مدیر آموزش و پرورش گچساران روز دوشنبه در گفت و گو باخبرنگاران گفت: دانش آموزان سال اول ابتدایی با برپایی جشنی به نام جشن الفبا نشان دادند که حروف الفبای فارسی را به درستی آموخته اند. DSC_1310
ظهر الدین پورالحسینی هدف از برگزاری این جشن را نمایش عملکرد و آموخته های دانش آموزان در اولین سال تحصیلی برای تقویت روحیه قدرشناسی در دانش آموزان کلاس اول، شکرگزاری خداوند و سپاس از تلاش معلمان در مدارس بود.
وی بیان کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و تلاش دولتمردان تاکنون گام های موثری در افزایش فضاها و تجهیزات آموزشی درسطح کشور بویژه این شهرستان برداشته شده است.
پورالحسنی از دانش آموزان خواست تا در فصل تابستان اوقات خود را بیهوده تلف نکنند و در کلاس هایی که درسطح شهر دوگنبدان برپا می شود، شرکت کنند.
وی اظهار داشت: تعلیم و تعلم در اسلام رسالتی بسیار سنگین است و مسئولیت مربیان ادامه راه انبیاء و اولیاء الهی است.DSC_1307
این آیین به مناسبت پایان سال تحصیلی و با شرکت دانش آموزان دبستان شاهد (فدک) و جمعی از والدین این دانش آموزان در این واحد آموزشی برگزار شد.
در این آیین هر کدام از دانش آموزان این مدرسه در حالی که یکی از حروف بزرگ الفبای فارسی را برگردن داشتند، شعر مخصوص به آن حرف را نیز قرائت می کردند.
دانش آموزان این مدرسه با برپایی جشن باسواد شدن خود در طول این سال تحصیلی،با خاطره ای خوش سال تحصیلی خود را به پایان رساندند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president