آوای جنوب

تاجگردون : مجلس فقط رئیس نیست/ترکیب هیات رئیسه مجلس نباید موجب اختلاف شود/اگر احساس کنم حضور من ضروری است کاندید می شوم

تاجگردونرئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی شرایط اقتصادی کشور را نامطلوب دانست و گفت: مجلس دهم برای حل مشکلات کشور باید از برنامه پیشنهادی دولت به خصوص برخی از برنامه ها که در سال های آخر مجلس نهم با مشکل مواجه شد، حمایت کند.

آوای جنوب؛

غلامرضا تاجگردون روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: مجلس آینده باید شرایط را تسهیل کند تا دولت بتواند برنامه های خود در حوزه اقتصاد را به مرحله اجرا برساند و بیش از این به مردم فشار نیاید.
وی ادامه داد: مجلس جدید باید در برخی شاخص های اقتصادی کشور مثل بانک ها و شرایط خروج از رکود فرصتی به دولت دهد چرا که دولت معتقد است اگر فرصت به او داده شود، می تواند شرایط را از رکود خارج کند.
منتخب مرد گچساران در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان این که باید بدانیم مجلس فقط رئیس نیست، تصریح کرد: مدیریت امور مجلس خیلی مهم است که چقدر نگاه وفادارانه به اداره مملکت داشته باشد و من فکر می کنم این مجلس بتواند این شرایط را محقق کند.
تاجگردون افزود: ترکیب هیات رئیسه مجلس نباید موجب اختلاف شود و دولت و نظام اجرایی کشور آسیب ببیند، تجربه مجلس نهم این موضوع را به ما ثابت کرده است که باید در این مسیر حرکت کنیم.
وی درباره احتمال نامزدی خود برای هیات رئیسه مجلس دهم نیز گفت: باید شرایط را دید، مجلس مدیریت شرکت سهامی نیست باید یک مجموعه هم فکر باشند.
منتخب مردم گچساران در مجلس دهم خاطرنشان کرد: اگر احساس کنم مجموعه در مجلس همفکر است و حضور من ضروری است، داوطلب عضویت در هیات رئیسه مجلس آینده می شوم وگرنه کار تخصصی و کارشناسی خود را انجام می دهم.
دهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز شنبه هشتم خردادماه ۹۵ آغاز به کار می کند.۲۰۷۵۷

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president