آوای جنوب

استعفای اعتراضی آقای استاندار/ خداحافظی مقتدایی از استانداری خوزستان

عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان دوشنبه شب به شکل اعتراضی به خاطر دخالت‌های در کارش، استعفا داده و خبیر بعنوان سرپرست استانداری منصوب شده است

مقتداییقائم مقام وزیر کشور از موافقت عبدالرضا رحمانی فضلی با بازنشستگی عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان خبر داد و گفت: فرج الله خبیر معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان تا زمان تعیین استاندار جدید به عنوان سرپرست استانداری منصوب شد.

آوای جنوب؛

عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان دوشنبه شب به شکل اعتراضی به خاطر دخالت‌های در کارش، استعفا داده و خبیر بعنوان سرپرست استانداری منصوب شده است.
در حالیکه امروز قرار بود نشست خبری استاندار خوزستان برگزار شود، معاون وزیر کشور برای تودیع وی وارد استانداری خوزستان شد.

عبدالحسن مقتدایی که در هفته جاری حدود ۲۰ جابه جایی را در سطح فرمانداران و مدیران ستادی جابه جا کرده بود و قرار بود امروز و فردا نیز این روند ادامه داشته باشد، با حضور مقیمی تودیع شد.

حسینعلی امیری، قائم مقام وزیر کشور گفت: در حال حاضر با توجه به اصرار استاندار خوزستان با بازنشستگی وی موافقت و با حکم وزیر کشور به عنوان مشاور وی منصوب شد. بنابراین تا تعیین استاندار جدید، فرج الله خبیر معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان سرپرستی این استانداری را برعهده دارد.

استاندار خوزستان در روزهای گذشته فرماندار شوشتر، فرماندار دزفول، و جمعی دیگر از مسئولان استانی را تغییر داده بود. انتصابات جدید فرماندار خوزستان با انتقادات زیادی همراه بود.

این در حالیست که حسینعلی امیری، قائم مقام وزیر کشور می‌گوید: استاندار خوزستان مدت‌ها قبل درخواست بازنشستگی کرده بود اما وزیر کشور به دلیل شرایط انتخابات با این موضوع مخالفت کرد. وی ادامه داد: در حال حاضر با توجه به اصرار استاندار خوزستان با بازنشستگی وی موافقت و با حکم وزیر کشور به عنوان مشاور وی منصوب شد. بنابراین تا تعیین استاندار جدید، فرج الله خبیر معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان سرپرستی این استانداری را برعهده دارد. استاندار خوزستان در روزهای گذشته فرماندار چند شهر را تغییر داده بود که ظاهرا با واکنش هایی مواجه شد. سال گذشته نیز پس از انتصاب چند فرماندار و بخشدار خانم برای شهرها و بخش‌های استان، وزارت کشور این احکام را لغو کرد!

۲۰۵۹۰

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president