آوای جنوب

تشکر وزیر نفت از مدیرعامل و کارکنان مناطق نفت خیز جنوب جهت افزایش صادرات نفت

۸-۹۴namak darmanagah abteymor ba hoes zangeni vazir naft

آوای جنوب؛

 مدیر برنامه ریزی تلفیقی این شرکت با بیان این مطلب اظهار داشت: در جلسه ای که روز شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه با حضور وزیر نفت تشکیل شد، اقدامات این شرکت برای تحقق طرح افزایش تولید و صادرات نفت تشریح گردید که مراتب تقدیر و تشکر ایشان از تلاش و پیگیری های مدیرعامل و مجموعه کارکنان مناطق نفت خیز جنوب را به همراه داشت.

مهندس سید عبدالله موسوی درباره جزییات طرح افزایش تولید نفت توضیح داد: بر اساس سیاست های ابلاغی وزارت نفت به منظور افزایش سریع صادرات نفت خام به سطح پیش از تحریم، کارگروهی به ریاست مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران تشکیل و با بررسی همه جانبه توان تولید در شرکت های تابعه ،به سرعت وظایف هر یک از شرکت ها ابلاغ گردید.

وی افزود: تعهدات شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب که مسئولیت تولید بیش از ۸۰ درصد نفت خام کشور را به عهده دارد، در اواخر اسفند۹۴ توسط مدیریت نظارت بر تولید شرکت ملی نفت ایران ابلاغ شد.

موسوی گفت: متعاقباً به دستور مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب کارگروه افزایش تولید این شرکت، متشکل از مدیریت های ستادی ذیربط و شرکت های تابع آغاز به کار کرد.

مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب افزود: بر اساس تعهدات ابلاغی، تولید نفت این شرکت می بایست تا اول خرداد ماه امسال به سقف مورد نظر افزایش می یافت که با تلاش همه دست اندرکاران، افزایش تولید در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ماه جاری یعنی دو هفته زودتر از موعد مقرر محقق شد.

وی تصریح کرد: تحقق برنامه افزایش تولید با حمایت های بی دریغ وزیر محترم و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران به ثمر نشست که بدینوسیله مراتب تشکر مدیرعامل و اعضای هیات مدیره مناطق نفت خیز جنوب را از آنان اعلام می دارم.

۲۰۵۶۶/

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president