آوای جنوب

مطهری با ترک نشست اصلاح‌طلبان، در نشست اصولگرایان مجلس دهم حضور یافت/برای نایب ریسی کاندید می شوم

مطهریمطهری با ترک نشست منتخبان اصلاح‌طلب، در نشست منتخبان اصولگرای مجلس دهم شورای اسلامی حضور یافت.

آوای جنوب؛

علی مطهری منتخب مردم تهران در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی عصر امروز در همایش هم‌اندیشی اصلاح‌طلبان حضور یافت و پس از ساعاتی به نشست هم‌اندیشی اصولگرایان و مستقلین با علی لاریجانی و آیت‌الله موحدی کرمانی ملحق شد.

این منتخب مردم تهران در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص رئیس مجلس آینده اظهار داشت: از بین آقای لاریجانی یا عارف هر کدام رئیس شوند، خوب است در واقع هر دو خوب هستند.

وی در باره حضور مینو خالقی در همایش اصلاح‌طلبان و عدم حضور وی در نشست امروز منتخبین گفت: روابط عمومی مجلس به‌عنوان یک نهاد قانونی باید براساس لیست وزارت کشور از منتخبین مجلس دعوت می‌کردند که چون اسم وی در لیست وزارت کشور نبود، خود به خود دعوت نشدند اما در همایش اصلاح‌طلبان برای اینکه دعوت سیاسی و فراکسیونی بود، خانم خالقی دعوت شدند.

این منتخب مردم تهران در مجلس دهم افزود: دعوت آقای روحانی از خانم خالقی نیز به این دلیل است که نظر دولت این است خانم خالقی نماینده مجلس است و طبعاً از وی در ضیافت شام امشب دعوت کرده بود.

مطهری

مطهری : برای نایب رییسی کاندید می شوم
منتخب مردم تهران در مجلس دهم با اشاره به علت حضورش در جلسات هر دو فراکسیون امید و فراگیر، گفت: من فراجناحی‌ام و کاری به دسته‌بندی‌های سیاسی ندارم.

منتخب مردم تهران در مجلس دهم با اشاره به علت حضورش در جلسات هر دو فراکسیون امید و فراگیر، گفت: من فراجناحی‌ام و کاری به دسته‌بندی‌های سیاسی ندارم.

علی مطهری منتخب مردم تهران در مجلس دهم در گفت‌وگو با فارس، در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه علت حضورش در جلسات فراکسیون‌های امید و فراگیر، اظهار داشت: من فراجناحی هستم و کاری به این دسته‌بندی‌های سیاسی ندارم، به همین دلیل در جلسات هر دو فراکسیون شرکت کردم البته به دقایق پایانی جلسه فراکسیون فراگیر مجلس دهم رسیدم.

وی افزود: از آنجا که بنده در لیست امید بودم به همین دلیل اخلاق اقتضا می‌کرد در ابتدا به جلسه فراکسیون امید بروم.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه مواضع سیاسی شما به لیست امید نزدیک‌تر است یا اخلاق موجب شد که ابتدا در آن جلسه حضور یابید؟ گفت: اخلاق اقتضا می‌کرد که در ابتدا در جلسه فراکسیون امید حضور یابم.

مطهری با تاکید بر اینکه هنوز مشخص نیست به عضویت کدامیک از فراکسیون‌های مجلس درآیم، تاکید کرد: آقایان لاریجانی و عارف هر دو برای ریاست مجلس خوب هستند البته بنده پیش‌بینی در این زمینه ندارم.

وی در پایان در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا تصمیمش برای کاندیداتوری برای نائب‌رئیس مجلس جدی است یا نه، به گفتن کلمه «احتمالا» بسنده کرد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president