آوای جنوب

بزرگواری:برخی مواضع روحانی افراطی‌تر از دولتمردان اصلاحات است/دولت بدون توجه به فرمایشات رهبری ناکام می‌ماند

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: تحلیل این است که چنین مواضع عجیب رئیس‌جمهور را دیگران به وی دیکته می‌کنند که جای تأسف دارد.

بزرگوارینماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس گفت: برخی مواضع رئیس‌جمهور فعلی افراطی‌تر از مواضع دولتمردان اصلاحات است.

آوای جنوب؛

حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در یاسوج با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه‌های مختلف اظهار کرد: تجربه نشان داده هرگاه که منویات رهبری را در عمل به کار بسته‌ایم از گردنه‌های سخت عبور کرده‌ایم.

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی افزود: برای مثال در بحث هسته‌ای اگر از همان ابتدا فرمایشات معظم‌له را مبنی بر عدم اعتماد به طرف مقابل آویزه گوش خود می‌کردیم امروز اسیر فریب‌کاری آمریکایی‌ها نمی‌شدیم.

وی با انتقاد از برخی مواضع غلطی که توسط دولت و شخص رئیس‌جمهور در مقابل فرمایشات رهبری گرفته می‌شود، اظهار کرد: چنین مواضعی تاکنون حتی از سوی دولتمردان اصلاحات نیز سابقه نداشته است و رئیس‌جمهور این روزها مواضعی اتخاذ می‌کند که برای همه جای تعجب دارد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: تحلیل این است که چنین مواضع عجیب رئیس‌جمهور را دیگران به وی دیکته می‌کنند که جای تأسف دارد.

بزرگواری افزود: برای مثال همین مواضع چند وقت اخیر رئیس‌جمهور نشان داد که فرد یا افراد دیگری در پس قضیه هستند که اگر این گونه باشد شخص رئیس‌جمهور در وهله اول ضربه خواهد دید.

وی گفت: مقام معظم رهبری تاکنون حمایت‌ زیادی از دولت کرده و این رویه در گذشته نیز بوده که دولت و شخص رئیس‌جمهور باید قدردان این حمایت‌ها باشند.

نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دولت‌هایی که فرامین رهبری را در موضوعات مختلف به خوبی به کار نبسته‌اند توفیقی حاصل نکرده‌اند.

بزرگواری افزود: رئیس‌جمهور باید بداند که رهبری خیر و صلاح دولت و ملت را می‌خواهد و نمونه‌ای از پند نگرفتن از منویات رهبری مشکلاتی است که بعد از پذیرفتن برجام در کشور به وجود آمده و طرف مقابل دارایی کشور را در روز روشن به نفع خود مصادره می‌کند.فارس/

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president