آوای جنوب

نامه سرگشاده بسیج دانشگاه تربیت مدرس به روحانی:

آقای روحانی ؛ مردم ناموفق بودن اقدامات اقتصادی‌ دولت را لمس می‌کنند؛ به حاشیه‌ نپردازید

روحانیبسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس در نامه‌ای سرگشاده به رئیس جمهور تاکید کرد: مردم ناموفق بودن اقدامات اقتصادی‌ دولت را لمس می‌کنند؛ برای سرپوش به حاشیه‌ نپردازید!

آوای جنوب؛

بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس در نامه‌ای سرگشاده به حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی تاکید کرد: مردم ناموفق بودن اقدامات اقتصادی‌ دولت را لمس می‌کنند برای سرپوش به حاشیه‌ نپردازید.

در بخشی از این نامه آمده است: با توجه به اشراف مقام معظم رهبری بر مسائل کشور معظم له به انحا مختلف رهنمودها و توصیه‌هایی به دولتمردان می‌کنند که انتظار می‌رود دولت کارگروه‌هایی برای تحقق و اجرای منویات رهبری، شناخت و بررسی نقاط ضعف و قوت، تبیین راهکارها و تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها تشکیل دهد.

این نامه می‌افزاید: از شما می‌خواهیم برخی اصول قانون اساسی را مرور کنید، سوگندی را که در آغاز ریاست جمهوری یاد کرده‌اید به یاد بیاورید. همانگونه که می‌بینید سوگند یاد کرده‌اید پاسدار مذهب رسمی کشور، نظام جمهوری اسلامی ایران و قانون اساسی باشید.

در بخش دیگری از این نامه تصریح شده است: مردم با خون و گوشت خود، ناموفق بودن اقدامات اقتصادیتان را لمس می‌کنند، برای لاپوشانی اقدامات ناموفق اقتصادی‌تان به مسائل حاشیه‌ای نپردازید، اگر هم هدف دیگری دارید بدانید تاریخ نظاره‌گر اقدامات شماست. به یاد بیاورید جمله ای که بیان کردید که «فراموش نکنم آنچه بر پیشینیان رفته است».

در پایان این نامه تاکید شده است: به نظر می‌رسد مشاورین شما آنچنان شما را احاطه کرده‌اند که از دیدن حقایق عاجز مانده‌اید، واقعیت‌های جامعه را آنگونه که هست ببینید، نه آنگونه که به شما نشان می‌دهند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president