آوای جنوب

تذکر بزرگواری به روحانی : آقای روحانی از کاهش تعداد روحانیون در مجلس دهم تأسف نمی خورید!

با توجه به کسوت روحانیت که به تن کرده اید و حتی شهرت خود را از فریدون به روحانی تغییر داده اید تاسف هم خورده اید که در زمان دولت شما روحانیت کمترین سهم را در مجلس دهم داشته اند

بزرگواریسید علی محمد بزرگواری نماینده مجلس شورای اسلامی از حوزه ی انتخابیه شهرستان های کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده در تذکری شفاهی به انتقاد از سیاست های رئیس جمهور پرداخته است.

آوای جنوب؛
متن :
بسم‌الله الرحمن الرحیم
تذکر اول به شخص رئیس‌جمهور محترم می باشد
شما که افتخار می کنید در دوره ریاست شما بیشترین زن ها به مجلس راه یافته اند آیا با توجه به کسوت روحانیت که به تن کرده اید و حتی شهرت خود را از فریدون به روحانی تغییر داده اید تاسف هم خورده اید که در زمان دولت شما روحانیت کمترین سهم را در مجلس دهم داشته اند آن هم به خاطر پول های کثیفی که وزیر کشور شما مبتکر آن بوده است و ولنگاری بی سابقه در بر گزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی .
به نظر می رسد عمدا وقت مردم را تلف می کنید تا در یک روند فرسایشی نظام را به اجبار تسلیم خواسته های استکبار کنید و روحانیت را از صحنه خارج کنید و یاد آور می شوم که همین انگیزه در شما و حامیانتان باعث شده تا در رابطه با اقتصاد مقاومتی تا کنون جز شعار کاری نکرده باشید.
در دولت به اصطلاح تدبیر و امید به وضوح و آشکارا تبعیضات ناروا توسط سازمان برنامه ریزی و بعضی از معاونین پشتیبانی وزارتخانه ها انجام می پذیرد.
شهرستان هایی مانند بهمئی و لنده ما از آب شرب سالم بر خوردار نیستند ولی در برخی شهرستان ها واستان ها پروژه های آب رسانی کشاورزی فاز اول افتتاح و فاز دوم به مناقصه رفته است.
چرا چنین بی عدالتی آشکار انجام می گیرد چون دولت فعلی بخاطر نور چشمی هایی که در این مناطق دارد به این تبعیضات ناروا می پردازند.
واین ظلم فاحش درحق مردم محروم است و در شان دولت اسلامی نیست که چنین کاری انجام دهد و مسئول این بی عدالتی ها شخص رئیس جمهور است که وظیفه او حفاظت از قانون اساسی می باشد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president