آوای جنوب

کلافه شدن استاندار کهگیلویه وبویراحمد از دست مدیران/ مدیران کم کار را برکنار می کنم

مدیران و دستگاه‌هایی که در خصوص اقتصاد مقاومتی کوتاهی کنند به وزارت مربوطه معرفی شده و در استان نیز با آنها برخورد می‌کنیم

خادمی استانداراستاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: مدیران و دستگاه‌هایی که در خصوص اقتصاد مقاومتی کوتاهی کنند به وزارت مربوطه معرفی شده و در استان نیز با آنها برخورد می‌کنیم.

آوای جنوب؛

سید موسی خادمی ظهر امروز در دومین نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد به شعار سال ارائه شده از سوی مقام معظم رهبری و اقدالم و عمل مناسب در راستای آن اشاره کرد و گفت: با اعلام شعار سال از سوی مقام معظم رهبری دولت از همان روزهای آغازین سال جدید به جد پای کار بوده و در استان هم برنامه‌های مختلفی در راستای عملی کردن شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل تدارک دیده شده است.

گزارشات هفته ای مسئولان استان به معاون اول رئیس جمهور

وی با تأکید بر اینکه کار عملیاتی برای تحقق اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل در استان انجام گیرد، اظهار کرد: استان هر هفته گزارش، اقدامات و برنامه‌های خود در این خصوص را به معاون اول رئیس جمهور ارائه می‌کند.

اقتصاد مقاومتی تنها در حوزه صنایع نیست

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به تدوین سند اقتصاد مقاومتی در کهگیلویه و بویراحمد افزود: اقتصاد مقاومتی تنها در حوزه صنایع نیست بلکه حوزه‌های فرهنگی، پژوهشی و سایر حوزه‌ها برای تحقق این شعار تلاش کنند.

خادمی تصریح کرد: مدیران استانی موظف هستند گزارشات خود را در روزهای چهارشنبه به سازمان مدیریت ارائه بدهند و این سازمان هم گزارشی مفصلی را برای ارائه به معاون اول رئیس جمهور تهیه کند.

دوران سخن گفتن ها به پایان رسیده است

وی با بیان اینکه دوران گزارش دادن و سخن گفتن گذشته است و باید در عمل این مولفه ها را ببینیم ،بیان کرد: مدیران ودستگاه‌هایی که در این خصوص کوتاهی کنند به وزارت مربوطه معرفی شده و در استان نیز با این دستگاه‌ها برخورد می‌کنیم.

مدیران کم کار را برکنار می کنم؟

استاندار با تأکید بر این موضوع که مدیری که نتواند در اجرای این پروژه های اقتصاد مقاومتی عمل مناسب انجام دهد، کم کاری می کند، بیان کرد: اقتصاد مقاومتی امروز نباید به یک شعار تبدیل شود بلکه باید آن را با اقدام و عمل مناسب به جامعه منتقل کرد.

وضعیت مالی دولت خوب نیست؟

خادمی در ادامه با اشاره به واگذاری پروژه‌های عمرانی به بخش خصوصی گفت: جنس پروژه‌های استان، پروژه‌هایی هستند که برای ساخت و تکمیل آنها نیاز به حضور دولت است، اما به دلیل نامناسب بودن وضعت مالی و اعتباری این پروژه‌ها باید به بخش خصوصی واگذار شوند.

وی خواستار فعال شدن بخش خصوصی در این استان شد و گفت: بخش خصوصی در کهگیلویه و بویراحمد ضعیف است که برای توسعه و پیشرفت باید این بخش بیشتر از گذشته و حضور فعال مدیران دستگاههای ارجایی فعال شود.

دستگاههای اجرایی استان طرح جدید ارائه دهند

استاندار در ادامه با اشاره به نقش دستگاه‌های مختلف در توسعه استان افزود: دستگاه‌ها برای توسعه و پیشرفت استان طرح‌هایی جدیدارائه کنند.

خادمی خواهان ورود بخش خصوصی برای اتمام پروژه نیمه رها شده تالار فرهنگ و هنر یاسوج شد، و بیان کرد: بخش خصوصی می تواند در اجرای رو به رشد این پروژه گام های موثری بردارد.

برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز ۲۸اردیبهشت ماه در یاسوج

وی برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز در ۲۸ اردیبهشت را از برنامه‌های مهم پیش‌رو دانست و افزود: این جشنواره با شعار هر مدیر یک خیر و هر بانک یک مدرسه برگزار می‌شود که امیدواریم مدیران و بانک‌های استان در این عمل خیرخواهانه مشارکت چشمگیری داشته باشند

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president