آوای جنوب

رئیس اوقاف گچساران: تکمیل مجتمع فرهنگی شهدای انقلاب گچساران نیازمند ۱۵ میلیارد ریال اعتبار است

بهمنیرئیس اداره اوقاف و امور خیریه گچساران گفت: تکمیل مجتمع فرهنگی شهدای انقلاب این شهرستان نیازمند ۱۵ میلیارد ریال اعتبار است.

آوای جنوب؛

فرزین بهمنی‌آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گچساران اظهار داشت: پروژه مجتمع فرهنگی شهدای انقلاب که در مسجد شهیدان شهرستان گچساران در حال احداث بوده، سال گذشته کلنگ‌زنی شد و اکنون سالن اجتماعات این پروژه در دست ساخت است.

وی عنوان کرد: ساخت سالن اجتماعات پروژه مجتمع فرهنگی شهدای انقلاب از روند خوبی برخوردار بوده و پیشرفت فیزیکی ساخت این سالن اکنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گچساران خاطرنشان کرد: تاکنون یک میلیارد و ۵۰۰ ریال اعتبار برای پروژه مجتمع فرهنگی شهدای انقلاب هزینه شده است.

بهمنی‌آزاد گفت: تکمیل پروژه مجتمع فرهنگی شهدای انقلاب در شهرستان گچساران نیازمند ۱۵ میلیارد ریال اعتبار بوده که انتظار داریم مسئولان در تأمین اعتبار این پروژه همکاری کنند.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه قرار است در دو طبقه و با امکاناتی همچون سالن آمفی تئاتر، خانه عالم، فضای نمایشگاهی و فضای برگزاری کلاس‌های آموزشی احداث شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گچساران اظهار داشت: ساخت این پروژه می‌تواند به بخشی از نیازهای اهالی فرهنگ و هنر در این شهرستان پاسخ دهد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president