آوای جنوب

نخستین نماهنگ شهدای مدافع حرم در کهگیلویه و بویراحمد رونمایی می‌شود

مسئول انجمن موسیقی بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد از رونمایی از نخستین نماهنگ شهدای مدافع حرم با عنوان «مرد عاشق» در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

آوای جنوب؛

سید حسین موسوی ظهر امروز در نشست با انجمن موسیقی بسیج هنرمندان با اشاره به فعالیت‌های گسترده سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: این سازمان در بخش‌ها و رشته‌های مختلفی اعم از هنری، مذهبی، فرهنگی، شعر، فیلم، ادبیات، ارزشی و دینی فعالیت دارد.

مسئول انجمن موسیقی بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد انجمن موسیقی بسیج هنرمندان را یکی از حوزه‌های فعال این سازمان عنوان کرد و افزود: انجمن موسیقی تاکنون در زمینه‌ها و جشنواره‌های مختلف استانی، منطقه‌ای و کشوری به خوبی درخشیده و توانسته جایگاه خود را تا حدودی در منطقه و کشور نشان دهد.

وی برگزاری مسابقات آواها و نماهای بسیج هنرمندان را از جمله فعالیت‌های مورد توجه این انجمن بیان کرد و گفت: گروه‌های موسیقی استان توانستند به خوبی در این جشنواره درخشیده و آثار بسیار فاخری به جشنواره ارائه دهند.

این مسئول با بیان اینکه سه اثر از میان آثار رسیده به دبیرخانه به مرحله کشوری رسید، گفت: هنرمندان ما توانستند با اجراهای خوب در مرحله کشوری در معرفی استان به کشور نقش مهمی ایفا کنند.

وی کمبود امکانات موسیقی و مکان مناسب جهت توسعه هنرهای بومی و اصیل استان را از جمله مشکلات هنرمندان دانست و تصریح کرد: اعضای انجمن موسیقی بسیج هنرمندان علی‌رغم وجود مشکلات عدیده توانسته کارهای خوب و در خور توجه‌ای ارائه دهد.

موسوی تولید نماهنگ شهدای حرم با عنوان «مرد عاشق» را از جمله مهم‌ترین و فاخرترین کارهای ارائه شده توسط انجمن موسیقی بسیج هنرمندان استان عنوان کرد و بیان داشت: کارهای اولیه و کلیپ‌های مربوط به این نماهنگ آماده شده که پس از ارسال به مرکز و تایید آن با حضور مسئولان استانی از این نماهنگ رونمایی خواهد شد.

وی ادامه داد: این نماهنگ در وصف شهدای حرم به خصوص «ستار اورنگ» نخستین شهید مدافع حرم استان کهگیلویه و بویراحمد تولید شده است.

مسئول انجمن موسیقی بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه آهنگساز این قطعه محمد پودات و ترانه سرای آن روح‌الله طباطبایی از شاعران برجسته استان هستند، اذعان کرد: تهیه کننده این اثر فاخر ربیع‌الله اصالت‌فر و خواننده آن حامد روزبه از خوانندگان شاخص استان است.

موسوی در بخش پایانی سخنان خود به برگزاری چهارمین جشنواره موسیقی آواها و نماهای سازمان بسیج هنرمندان در استان اشاره کرد و یادآور شد: فراخوان این جشنواره تابستان و اجرای آن در نیمه دوم سال جاری خواهد بود.

به گزارش فارس حامد روزبه از خوانندگان برتر کهگیلویه و بویراحمد بوده و اثر این خواننده با نام «مرز خون» با موضوع غزه سال گذشته به عنوان اثر برتر استان در استان فارس به اجرا درآمد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president