آوای جنوب

امام جمعه باشت: اداره راه چرا باید برای تصادف یک خودرو تُشمال بزند

اداره راه که وظیفه اصلی آن نصب تابلو، ایمن سازی راهها و بقیه موارد مربوط به راه است چرا باید در روزی که خودروی ۲۰۶ به دلیل نبود علائم رانندگی به دره سقوط کند، تشمال بزند

عبودیامام جمعه باشت نسبت به استفاده از سازهای حرام در مراسمات افتتاحیه و جشن های ادارات این شهرستان به شدت انتقاد کرد.

آوای جنوب؛

حجت الاسلام عبودی امام جمعه باشت گفت: با توجه به نامگذاری امسال به شعار «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» هر کدام از ما مسئولان باید به نحوی در جهت عملیاتی شدن این برنامه ها اقدام کنیم.

وی ادامه داد: اگر تلاش نکنیم تا این شعار تحقق پیدا کند، دیگر نخواهیم توانست؛ پس باید با تمام توان و تلاش سعی خود را در جهت پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی عملیاتی نماییم.

خطیب جمعه باشت در ادامه خطاب به مسئولان باشتی با اشاره به اینکه، همه ما مسئولان نظام اسلامی هستیم، نظامی که خون بهاء همه شهدای ایران عزیز است پس باید در حفظ اسلام و نظام اسلامی بکوشیم، افزود: برنامه هایی که در ایام عید در این شهرستان اتفاق افتاد و استفاده از وسایلی که از نظر اسلام حرام است به هیچ عنوان برازنده نظام اسلامی نبوده و نیست.

عبودی بیان داشت: برنامه هایی که کم کم تبدیل به یک فرهنگ می شود که باید در همه جشن ها و افتتاحیه ها از وسایلی استفاده کرد که از نظر اسلام حرام است.

وی با اشاره به اینکه، شما باید به عنوان مدیر نظام اسلامی امر به معروف و نهی از منکر کنید و نباید در چنین جلساتی شرکت کنید، گفت: نباید این ترس در شما وجود داشته باشد که صندلی مدیریت را از دست دهید بلکه باید با تمام وجود از کیان اسلام دفاع نمایید.

عبودی با انتقاد شدید نسبت به اداره راه این شهرستان افزود: اداره راه که وظیفه اصلی آن نصب تابلو، ایمن سازی راهها و بقیه موارد مربوط به راه است چرا باید در روزی که خودروی ۲۰۶ به دلیل نبود علائم رانندگی به دره سقوط کند، تشمال بزند.

امام جمعه باشت گفت: اگر مدیرکلی امر به این کار کند، مدیر شهرستانی باید به عنوان یک مدیر اسلامی از این کار جلوگیری کند.

وی در پایان با اشاره به اینکه، مردم خطاب به امام جمعه می گویند چرا ارگ برای مردم حرام است ولی برای برنامه های ادارات حلال است، گفت: امیدواریم که در سال جدید مسائل فرهنگی را با جدیت بیش تر به پیش ببریم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president