آوای جنوب

معاون استاندار:نگاه حزبی و جریانی مانعی سر راه توسعه کهگیلویه و بویراحمد

محناییمعاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بر پرهیز از نگاه حزبی و جریانی برای توسعه این استان تأکید کرد و گفت: توسعه این استان نیازمند همکاری و همراهی همه جانبه و مستمر همه است.

آوای جنوب؛

عصر امروز نشست هم‌اندیشی موانع و راهکارهای پیشرفت استان کهگیلویه و بویراحمد در دانشگاه یاسوج برگزار شد.

مجید محنایی در این نشست محدودیت‌ها، تورم و تحریم‌های اخیر را عامل اصلی عدم توسعه در استان بیان کرد و اظهار داشت: نباید فکر کنید همه منابع مالی و مادی برای توسعه در استان وجود دارد ولی مسئولین کاری نمی‌کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع نیروی انسانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مسائل فرهنگی را یکی دیگر از عوامل موثر در توسعه استان دانست و تصریح کرد: توجه و حل مسائل و مشکلات حوزه فرهنگ نیز می‌تواند در توسعه استان نقش داشته باشد.

وی با بیان اینکه امنیت به عنوان موضوعی مهم در کشور مطرح بوده و مورد توجه خاص مردم است، گفت: امنیت خوبی در استان برقرار است و نمونه بارز آن نیز انتخابات اخیر است که در نهایت آرامش برگزار شد و توانستیم رتبه بالایی در برگزاری انتخابات در کشور کسب کنیم.

این مسئول، بر پرهیز را نگاه حزبی و جریانی به عملکرد استان تاکید کرد و گفت: توسعه استان نیازمند همکاری و همراهی همه جانبه و مستمر همه دستگاه‌ها و نهادها است.

وی استقبال و حمایت از سرمایه‌گذاران داخلی را عامل موثر دیگری در توسعه استان عنوان کرد و بیان داشت: باید فرهنگ‌سازی و بسترسازی مناسبی صورت گیرد تا سرمایه‌داران هم استانی بتوانند با خیال راحت و بدون ترس در استان سرمایه‌گذاری کرده و باعث توسعه و پیشرفت در بخش‌هایی از استان شوند.

محنایی در پایان گفت: باید اختلاف نظرها را کنار گذاشته و با همکاری، همدلی و مشارکت گسترده در بخش‌های مختلف ضمن اینکه به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال (اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل) جامعه عمل بپوشانیم، گامی موثر در توسعه استانمان برداریم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president