آوای جنوب

با شکست کاکوهای شیرازی؛ نفتی های گچساران برای صعود به لیگ یک لحظه شماری می کنند

در ادامه دور دوم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور نفت و گاز گچساران با شکست کارا شیراز راه را برای صعود به لیگ دسته اول هموار کرد.

آوای جنوب؛

براساس این گزارش، عصر یکشنبه در ورزشگاه بعثت شیراز دو تیم کارا شیراز و نفت و گاز گچساران به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود نفتی ها به پایان رسید.

در این بازی بهزاد داودی مدافع تیم نفت و گاز گچساران در دقیقه ۳۵ بازی نخستین و تنها گل تیمش را به ثمر رساند تا کارا شیراز که از هفته پیش امیدش به صعود کم شده بود ادامه رقابت ها را باهمین وضعیت به پایان ببرد.

در نیمه نخست این دیدار پرتنش نفتی های گچساران با وجود اینکه مهمان بودند اما موقعیت های بسیاری را برای گلزنی ایجاد کردند که در یکی از همین حملات از روی سانتر محسن یکه روستا محمد دلارا با ضربه سر توپ را به دست دروازبان کارا زد و توپ برگشتی با حرکت ضربه برگردان بهزاد داودی به گل اول تیم نفت تبدیل شد.

در این بازی برای تیم نفت و گاز گچساران مجتبی فرهادی، بهزاد داودی، محمد دلارا، نبی اسدی، رضا قیالی، محسن یکه روستا، عباس کندل، سامان نورمحمدی، اشکان بخشی، علی کرمی، حسام مقصودی به میدان رفتند.

همچنین علی حدادی فر( محسن یکه روستا)، سهیل صالحی(عباس کندل)، فرشاد عبدالهی( سامان نورمحمدی) تعویض های تیم نفت و گاز گچساران در این بازی بود.

دراین بازی که از حیث اهمیت یکی از حساس ترین و مهمترین بازهای این گروه در کورس رسیدن به صدر جدول است، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران توانست با این پیروزی شیرین در شهر شیراز امیدها را برای صعود این تیم به لیگ دسته اول چند برابر کند.

هرچند با پیروزی تیم سپید رود رشت مقابل شهرداری بندرعباس پیچیدگی جدول به اوج خود رسیده اما تیم فوتبال فوتبال نفت با تکیه برانگیزه بالای بازیکنانش و داشتن چند بازی خانگی، هواداران خود را برای چشیدن مجدد طعم صعود به لیگ یک امیدوار کرده است.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در هفته هفتم این رقابت هاساعت ۱۶:۳۰ روزیکشنبه پنجم اردیبهشت سال جاری در ورزشگاه شهدای نفت به مصاف تیم کیمیافرایند تهران خواهد رفت .

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president